Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.06.2009, 10:19
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi Näytä viesti
Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa, mutta korjaus tuohon, myyjä on yksi toimi tietenkin yrityksen toiminnassa, pääasiassa olen kuitenkin Sähkökone asentaja ja Vartijallakin kuin tuolla EX inkkarilla taitaa olla jo muita tehtäviä kuin ajella tai kävellä eri vartiointitehtävissä.

Olen ollut työttömänä viimeksi vuonna 1985-1986 kun ei ollut todella mitään työtä (ei huvittanut tehdä mitään). AINA löytyy työtä tekevälle ja osaavalle.

Mutta jos etsit ainoastaan oman alan työtä, omalta paikkakunnaltasi, voi olla että olet työttömänä seuraavat kymmenen vuotta
Omaksi onneksi saa tehdä sisätöitä vakiokohteessa, oma työ on 85% ihan perinteistä vartiointityötä ja loput 50% on sitten esimies/muuta politikointia kohteessa . Palkoista hieman, jos tuijottaa palkkataulukoita niin ne on niille kesähessuille ja leikkipoliiseille, ammatti-ihmisille palkat on ihan jotain muuta.

Kyllä turvallisuusalalla palkat nousee ohi taulukoiden, mutta vasta sitten kun alkaa olemaan jotain näyttöä ammattitaidosta.
Itse olen pyörittänyt 6 vartijan kohdetta samassa firmassa nyt 1,5 vuotta ja nyt alkaa näkymään tulokset myös palkkapäivinä.

Vanha 05.06.2009, 10:25
Miuge Miuge ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Perusasetus

"kyllä on ihanaa tehä paska duunia paskalla palkalla"...voi helevetti...oispa mahtava olla töissä 7€/tunti,kun "saa" olla töissä.Vähään ne jotku on tyytyväisiä...
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kyselyikä pukkaa... Olkku Tekniikka & Jutustelu 2 10.03.2007 09:25
syksyä pukkaa... pee Chit-Chat 6 14.10.2006 00:00
Talmaa pukkaa Ex_inkkari Chit-Chat 1 21.04.2005 22:49
Kysymystä pukkaa... Tekniikka & Jutustelu 15 16.07.2004 10:12
Sähkövikaa pukkaa Jussi Vuosimallit 1984-1996 0 26.06.2002 15:18

Sivu luotu: 20:03 (GMT +2).