![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Rankkuun leima taas vuodeksi, ja Renapulttiin ilmasuti.
|
|
|||
|
|||
![]()
Peräkärrillinen HooJiin ovia.
|
||||
|
||||
![]()
Mazda 323 1.5 automaatti vm-86. Varastetun hj.n tilalle
|
|
||||
|
||||
![]()
Omakotitalo ostettu tänään
|
||||
|
||||
![]()
Iso LIDL aurinkovarjo puutarhapöytää varjostamaan. Ei ollenkaan huonon tuntuinen kampe 25e:n hintaiseksi. Öky-malli oliskin ollut 44e.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Suzuki samurai -90..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() bensaa
98.a pälkäneen SEO.lta 5litraa juniorin yamahaan, en tiä oliko hyvä idea!
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tohon vielä lipot niin....
|
||||
|
||||
![]()
Dodge Ramcharger
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Konepörssiä ja Jallua tulee luettua, mutta en oo kuullu kaivurista merkkiä Hanix?
|
||||
|
||||
![]()
no nyt se sitten tuli haettua, meinaan auto josta ruvetaan pikkuhiljaa omaa offipeliä väkästelee
|
|
||||
|
||||
![]()
Ammattikoulussa oli aikanaan 4 hanixia harjoittelu koneena. 1,5 tonnisia. Kaatuu tosi helposti ihan pienin puhelinkoppia vastaava kone. Eli olemassa oleva merkki ihan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
HANIX=Nagano=Nissan-Hanix.. Mitsun koneella |
|
|||
|
|||
![]()
pätkä hapero käyttöautoks ja siihen lg:n usb-soitin.
nii ja krapula tuli kans ostettua ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
pojalle maastopuku 34.90
|
|
||||
|
||||
![]()
Ilmeisesti pihalle ilmestyy M-B 124 250D
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
10ltk lonkeroo, ja 20 litraa maalia...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Poro okkeli
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Todelliset mörkö-renkaat tuli haettua.
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Narttu husky tuli taloon. Tai en minä sitä hommannu ku mutsi toi sen savosta. Saapahan emäntä hölkkä kaverin ja mie pääsen paikalliseen pulkalla.
Nyt se rahan meno sit alkaa ku pitäs aitaus ja koppi tehdä. Saa laittaa vinkkejä kopin teosta, siis sellasesta missä husky viihtyy. Muokkaa |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()