Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.05.2024, 20:17
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.209
Perusasetus

Nonni, kompurahan onkin jo hyvä. Hieman huonosti kuvasta näki, mutta tuossa piuhasarjassa saattaa ollakin jo lukkojenkin katkaisijoille liitttimet valmiina. ARB:n piuhasarjassa on muistaakseni kytkentä niin, että ensin pitää olla kompura kytkettynä päälle, ennen kuin lukot toimii. Ja saattoi olla niin, että ensin piti olla takalukko kytkettynä, ennen kuin etulukon kytkin toimii. Sen ohitin tuossa WRC-Samuraissa, jotta pelkän etulokonkin pystyi kytkemään.

Se etuakseli on pyöreällä putkella vahvistettu ja mielestäni aika hyvä. Vetarit on 26 spooriset Karpiolalla teetetyt ja murrokset Trail Tough. Niitä et hevillä rikki saa.

Taka-akseiputki onkin sitten aika hiton moneen kertaan oiottu ja parsittu. Siihen mulla oli tekeillä uusi myös pyöreällä putkella vahvistettu, joka jäi tallin nurkkaan kekskeneräisenä kun auto meni kaupaksi. Suosittelen käyttämään sinun alkuperäistä akseliputkea, se on takuulla parempi kuin tuo minun vanha. Vetarit on takana Raptor 4x4 cromot, EHKÄ vähän kestävämmät kuin orggikset, mutta ei suurta eroa. Meinaavat lähteä kiertymään spooreistaan.

__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.05.2024, 21:30
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 346
Perusasetus

Kompuran johtosarjassa oli muistaakseni switch 1, switch 2 ja isolating switch, mikä on ilmeisesti kompuran päälle kytkentä?? Eiköhän ne vetarit minun käytössä kestä, yritän kuitenki ajjaa paikkoja rikkomatta etteenki jätin oman akseliputken mikä on tarkotus vahvistaa siinä vaiheessa kun jousitushomma tulee ajankohtaseksi.. se sinun vanha taka-akseli oli kyllä sen näkönen että on nähny muutaki ko maantietä Mutta enniiten minua niissä kiinnostiki nuo vetarit ja lukolliset perät
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, suzuki


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturiprojekti 2016? Häänrik Chit-Chat 6 12.02.2017 22:12
Myydään maasturiprojekti osina,patrol 3,3td sull45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 23.02.2013 15:58
Vuoden maasturiprojekti OHI Arska-tehtaalta Chit-Chat 1 13.12.2010 22:29
Vuoden 2010 maasturiprojekti ehdokkaat, äänestys maasturiprojekti osion alkuriveillä! swamber Maasturiprojektit 58 14.11.2010 22:20
Vuoden 2009 maasturiprojekti Rekisteröimätön Maasturiprojektit 58 02.10.2009 08:24


Sivu luotu: 16:26 (GMT +2).