![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() hj-60 käynnistys vikaLöytysköhän apua?Jos saan lantikan käymään niin sammuttamisen jälkeen lähtee 10h päästä vielä kuin palmun alta,mutta 12h jälkeen pirun hankale käynnistää . Pumpun ajoitus laitettu kohdilleen,uudet hehkut,suodatin,vastaventtiili laitettu ettei tyhjennä putkistoa tankkiin päin,vedet laskettu auton alta pikku pöntöstä pois.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos ilmaat sekä pumpussa että suodattimella olevista ruuveista yli 12h seisonnan jälkeen, niin auttaako käynnistykseen?
Jos auttaa niin silloin vuotaa ilmaa järjestelmään, esim. suihkujen paluuputken letkusta, ja tuo dieseli valuu puolestaan syöttöpunpun läpi moottoriin akselin kautta. Syökö öljyä? tai ohentuuko öljyt? siirtopumpun uusimisella paranee, jos em. vika. toyotalla kallis, mutta joku bosch:n pumppu vois käydä, ja käytettyjäkin löytynee. eihän tee alipainetta tankkiin? Onko sulla paluuputki tankkiin? (jos ei, niin ilmat ei pääse pois mistään muualta kuin suihkujen kautta, ja startilla pyöritettäessä väljä syöttöpumppu ei jaksa työntää ilmoja suihkujen läpi, varsinkaan jos takaiskuventtiilit vuotavat yhtään, ja suihkussa vielä pikkasen erottuu ilma dieselistä, ja se mikä vuotaa suihkun ohi paluuputkeen, niin on ilmaa joka taas menee syöttöpumpulle jne. Ja miksi 10 tuntia on raja? siksi että kun kone lähtee käyntiin niin silloin ilmat menee läpi, koska kone käy 5 kertaa nopeammin kuin startilla ![]() p.s tuo lisäämäsi takaiskuventtiili voi aiheuttaa ongelmia, ota se pois, mikäli ei auttanut. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ei auta ilmaaminen(ei ilmoja).Oton takaiskuventtiilin pois ja uusin muitaki kinehuoneen letkuja ja katon sitten myös eri kaasuläppä tulee.kerran olen öljyä lisännyt ajettu n.2000km osa metsäautoteillä venäjällä(lue metsässä).
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
kun sen sitten saa viimein käyntiin niin käykö hyvin heti?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jonkin aikaa kuulostas et kaikki pytyt ei mukana 10 sekuntia.Huohotti kylmänä enempi kuin pomon 700tkm ajettu lantikka lämpimänä.Saan huomenna kaasuläppä paketin eri koneesta ni pitää katsoa lämpimänä miten huohottelee,mutta kylmäkäynnistys vika edelleen.Kaikki letkut konehuoneessa uutta.Tankkiin ei pääse käsiksi kun vetokoukun ym raudat hitsattu alle.Täytyy varmaan ruveta käynnistelemään 10h välein jos ei selviä vika.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tottakai se röpöttelee kylmiltään,se kuuluu ominaisuuksiin.
Mites vika alkoi? Ja kun vaihoit hehkut niin tuliko johdot kiinni? Ja toimiiko ne ylipäätään eli palaako hehkun merkkivalo, ja naksuuko rele?? Entä jos hehkuttaa suoraan akkukaapelilla hehkukiskoon ??? Ja mitä meinasit sillä kaasuläpän vaihdolla selvittää??????? ![]() ![]() Ja kauanko oot auton omistanu?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lj käynnistys onkelma... | Oskulennu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.10.2008 23:00 |
HJ:n käynnistys ja savutus | Gravedigger | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.04.2007 14:12 |
LJ:n käynnistys ongelmia | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.01.2005 21:57 |
Käynnistys | Esko | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 13.09.2003 16:21 |
Käynnistys | jomppa | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 30.06.2003 14:09 |