![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Koira-aitauksen rakentaminenKun täällä on kaikenlaista alojen mestareita niin antakaa hyviä vinkkejä koira-aitauksen rakentamiseen. Koira joka aitaukseen tulee on jämptlannin pystykorva, eli kokoa pitää olla kohtalaisesti. Itse ajattelin aitauksen kooksi 3x4 metriä ja koppi tulisi aitauksen sisälle. Pohjaksi aitaukseen ajattelin betonivalua sen helpon puhdistamisen vuoksi, mutta kuinka koira mahtaa siitä tykätä, kun onhan se aikas kylmä? Mutta mistä itse aitaus? Painekyllästetyt pystyt ja juoksut ja sit jotain kanaverkkoa? Vai onko olemassa jotain valmiita elementtejä? Entäs sitten itse koppi? Joku valmis ratkaisu vai itse rakentamalla? Mutta minkä kokosen siitäkin tekee? Vasara kyllä pysyy kädessä ja koneita on eli se ei ole ongelma vaan se että en tekisi jo muiden tekemiä virheitä aitausta tehdessä.
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 vm.86 rakentaminen avoksi | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.05.2009 07:53 |
Rangen pakoputken rakentaminen | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.10.2008 12:02 |
Harrasteajoneuvojen rakentaminen helpottuu | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 01.12.2006 19:37 | |
Rakentaminen on mukavaa... | SoSo | Chit-Chat | 23 | 11.12.2005 19:15 |
Koneen kunnostaminen/rakentaminen | Harri | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 15.02.2004 22:49 |