![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Offitarvikkeita halvallaKertokaas et mistä olette tilannu halvalla offi kamaa esim saksasta? tai muualta ulkomailta osotteet ois aina plussaa? Nämä suomen hinnat kun on aivan omaa luokkaansa.
|
|
|||
|
|||
![]()
ihan muuten kysympä uteliaana, että mihin hintoihin olet verranut, kun täällä kaikki on niin kallista?
pikku vinkki osta sieltä mihin olet verrannut =) |
|
||||
|
||||
![]()
Voisko niinku edes vähän tarkentaa, että mitä offitarviketta olet vailla ja mihin autoon???
Vai meinaaks yleiskamaa tyyliin vinssejä-liinoja-valoja-tunkkeja?? |
|
||||
|
||||
![]()
Niin minä vaikken ole safareilla yms. kiertäny (vieläkään), enkä täten kuulu kunnon harrastajiin niin jos suomesta ei löydä mielestään edullista ni ei kannata ehkä yritellä. Omat vermeet on offroad tarvikkeelta ja armeijan ylijäämä varastolta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tarkotin just tällasta yleis kamaa renkaita vinssejä tunkkeja ym ym. olen kuullut joskus isojen poikien puhuvan et saksasta saa samaa kamaa kun offivarusteelta paljon halvemmalla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ruotsista saa viela halvemmalla
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Venäjältä, ainakin tmaxin vinssit näyttäs olevan halpoja. Pitää vain osata kieltä, ja ne joutuu sieltä hakemaan.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tää on legendaarinen ....jee jee
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
KVG... Ja jos hinnat tuntuu korkeelta ni sit voi vaikka vaihtaa harrastusta ![]() Itse olen edelleen ilman vinssiä ja keräilen rahaa että voin ostaa suomesta suomenkielellä,,jos sit tulee jotain ni helpompi hoitaa asiat suomeks,ku lähetellä pitkin mannerta ja miettiä et kannattikohan toi satasen parin säästö ku tilasin ulkomailta..
|
|||
|
|||
![]() halpaa
tuli just renkaat 35" creepyt . makso 775e. matkahuolto toi. suomesta.
ei mielestäni kalliit. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
eestistä halvalla! | juksa | Chit-Chat | 1 | 07.03.2008 08:44 |
lautaa halvalla? | boozer | Chit-Chat | 0 | 11.05.2007 06:00 |
ARB:t halvalla? | make-lj | Chit-Chat | 14 | 22.08.2006 14:44 |