|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   KosketuskulmamittariLöytyisköhän jostain tuommoista mittaria, joko lainaan tai mieluummin ostaisin omaksi. Sais säädettyä sytkää kohtuu tarkalleen... -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 

__________________ "Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Motonetissa ainakin oli myytävänä yleismittari-hyllyssä automiehen mittari, jossa oli toi kosketuskulman mittaus. Makso jotain parikymppiä. Sit bilteemasta on saanu semmosta mittaria ainakin jonkun sarjan mukana. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Kiitoksia, pitääpä alkaa hankitsemaan! Josko ne ois toimiviakin. -P- Lainaus: 
 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Ainakin nuo molemmat mittarit on näyttäny samaa tulosta, ni jollain tarkkuudella ne on tehty   -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |