![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Koliseva Jeep XJ -91Oikea etukulma (pyöräntuenta) kolisee/jyrisee erityisesti vasemmalle käännyttäessä. Paikallaakin etenkin kylmänä käynnistettäessä sama kolkotus kuuluu, ei pelkästään liikkeessä/veto päällä. Kun moottori käy tasaisemmin ääntä ei enää kuulu. ....... Kim P.S. Myynnissä käytetty startti. Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vetarin ristikko, kallistuksen vaimentajan koiranluu, moottorin kumityyny, vaihteiston kumityyny, raidetangon pää, ylä tai alapallonivel, tukivarren pusla, track-bar....
Vaihtoehtoja riittää, eikös löydy auton alla käymällä??? FJDC #1 !!! Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! Nettikauppa: www.jamant.fi |
#3
|
||||
|
||||
![]() koliseva xj -92 40HO+AW4+242
Etsiskelin tässä Jeepin kolinalle syytä. Varmaa voi jatkaa tähän threadiin, kun tuntuu omakin voimasiirto-ongelmalle...
Oikean puolen vetarista/ristikosta tuntuu osa kolinasta johtuvan minun yksilössäni. Mutta siinä ei ole ihan kaikki. Kun konetta käynnistää tai päästää takaisin tyhjäkäynnille kuuluu ristikon kolinaa terävämpi kolina. Startatessa nin kauan kuin starttia pyörittää. Kierrosten laiskiessa vain kerran. Tämä kaikki tapahtuu Laatikon asennoissa P ja N. Ääntä ei kuulu asennoissa R tai D. Onkohan kenelläkään kokemusta vastaaanlaisesta, vai alanko vain purkamaan laatikkoa perästä, jotta näen mikä äänen aiheuttaa. Vai onko koneen laatikon välissä jotain mikä voisi kolahdella?
__________________
Vinssi racing |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Yksi kolinan aiheuttaja oli ainakin mun jeepissä vaihteiston takapään tuenta,vaihteisto hakkasi kannatin palkkiin josta se on tuettu kumityynyillä.Myös pakoputki kolisi samaan palkkiin
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alhaalta päin hankala paikantaa, kun ei voi samalla olla auton alla ja startata. Pitänee houkutella joku starttailemaan ja kaasuttelemaan, kun itse pötköttelee auton alla. Tunkea vielä rukkasia putken ja laatikon väliin. Niin ja edelliseen selostukseeni lisäten, ajaessa ei näitä ääniä edes kuule, ainoastaan paikallaan. R ja D asennnoissa siis testattu siis jarrua vasten hieman polkaisemalla ![]() ![]()
__________________
Vinssi racing |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Oliskos vetolevy poikki??
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep EGR | kaiffari | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 06.01.2008 13:26 |
m: Jeep | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 02.04.2006 01:15 | |
Koliseva Patrolli | Toolman | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.02.2005 15:01 |
M: Jeep | Jeep-Ukko | O/M/V Muut | 3 | 12.11.2004 10:46 |
O: Jeep CJ7 | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 22.01.2003 08:46 |