![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Hilux LN110 vilkkurele.Onko tietoa voiko alkuperäisen vilkkureleen vaihtaa elektrooniseen vai tuleeko ongelmia sähkön kanssa. Ongelmana on se että takavilkuista ryöstetään peräkärryyn sähköt ja haluaisin tehostaa tavallisella releellä mutta ei onnistu alkuperäisen vilkkureleen kanssa sillä vilkkuvat kuten jos lammpu olisi rikki eli nopeasti kun vastusta on liian vähän ainakin ilman peräkärryä kytkettynä. Tai onko muita ehdotuksia
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Vilkkurele rangeen 1989 | Eemeli06 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.12.2024 21:30 |
| Led vilkkurele suzukiin | mikkosa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.02.2015 19:40 |
| vilkkurele? | jani78 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.08.2012 21:10 |
| Vilkkurele ledilampuille | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.06.2010 21:35 |
| BJ:n vilkkurele | plejman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.05.2009 16:45 |