![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Oma Telahärveliprojekti käyntiin.Pitkään oon jo haaveillut omasta härvelistä ja nyt hain Artolta telat pois. Tarkoitus olisi tehdä yksivaunuinen ja pystymallinkoppi edessä. Auton moottori taakse jne. Just hain Transitin perän naapurista. Leveyttä on näköjään 1666mm ilman rumpuja. Välitys 4.56:1 näemmä. Kaventaa sitä pitäisi, jotta puiden välistä mahtuu paremmin. Kaikki vinkit viisaammilta otetaan vastaan, jotta mahdollisimman hyvä tulisi kerralla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos mun pitäisi saada kapee akseli nii tekisin hj akselista, pitkältä puolelta pätkä pois ja molemmin puolin lyhyen puolen vetarit.
Mulla ois uutta helvetin järeää rullaketjua jos haluaa drop boxin tehdä voimansiirrolle itse Mihin käyttöön tämä pääasiassa tulis?
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 16.03.2025 22:27 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tarkoitatko näin? 😉
www.alanmiehet.com #1 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Samalla kaavalla joskus muinoin kavennettiin kingcapin akseli kaverille mutta ei oikeen toiminut maantie äkkilähtö pelissä ku oli aivan liian tiheä välitys. ois tarvinut olla joku 3-alkava välitys niin kingcapissa oli 4.875 mutta terranon putki niin oli kivasti valmiina 4-linkki korvakkeet ja se sai sen kitkan pelaamaan aika hyvin siinä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4runner ei lähe käyntiin | Halmine- | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.12.2013 18:03 |
Ln 65 ei lähde käyntiin | wnb | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 21.01.2011 19:42 |
Nyt pelit käyntiin! | Lars | Roleplaying Games | 47 | 21.10.2003 12:05 |
Käyntiin lähtö | Esko | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 12.05.2003 21:53 |
Käyntiin lähtö? | vette88 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 06.07.2002 15:56 |