![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Taitto-ovista kokemuksia...Pariovista oli palstalla juttua, mutta taitto-malleista en löytänyt... Eli käytön kannalta pitäs hommata hallille yks 3mx3m taitto-ovi. Onks noissa mitä huonoja tms ominaisuuksia, mitä pitäs ottaa huomioon...
|
|
|||
|
|||
![]()
Mie juuri syksyllä 3x3 metrisen Findoorin asensin, lopullisesti on vielä säätämättä kun laitoin vain kiinni sen että sain talliin (rakenteilla) lämmöt päälle.
Aika vakuuttava on, tosin ei miulla mitään näkemystä muista ole. Hinta oli jotain luokkaa 1700-1800e rahteineen, 3 lehtinen ja ilman kulkuovea ja ikkunoita. Jos ajelet savonlinnan suuntaan niin saa tulla katsomaan (enonkoskelle). Asennusohjeet on hyvät, samoin karmien rakenteille annetut ohjeet/vaatimukset. Ne miulla on pdf:nä, laita sposti jos haluat. Viimeksi muokannut riude : 19.12.2018 01:10 |
|
|||
|
|||
![]()
Älä osta "kiinalaista"
Mitä paksumpi sen paremmin pitää muotonsa ja kylmän ulkopuolella |
|
|||
|
|||
![]()
Just tuota Findooria aika moni suositellut. Ja kiinalaista en oo ees ajatellut
![]() Virosta otin yhen tarjouksen, mutta oli samaa hintaluokkaa kuin tällä puolella. |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kans Findoor n. 3mx3m. Ihan OK ollut, suhteellisen jämyä tekoa tuntuu olevan. Kynnys ja oven tiivistäminen voi olla konstikasta, varsinkin jos ovet aukeaa ulospäin. Mulla oven alaosassa kumihuullokset 2kpl alaspäin asfaltin reunaan ja sitten vielä putkimallin kumitiivisteellä tiivistyy n. 5cm kynnykseen oven alaosan takapinnasta. Talvella oven eteen pakkautuva lumi voi tuoda haasteita ulospäin aukeavassa ovessa, jos talli on päivittäisessä käytössä. Mulla ei ole jokapäiväisessä käytössä ja edessä on vielä kahden auton katos niin ei ole ollut ongelmia. Vajaan 2000€ luokkaa taisi olla, itse asennettiin timpurin kanssa.
|
|||
|
|||
![]()
Kiinasta ei taida taitto-ovea saada, Virosta mkdoorilta tullu tilattua nosto-sekä taitto-ovia mielestäni ihan järki hintaan ja kotimaasta kannattaa kysyä myös prodoor.fi oli aika järkevät hinnat kun kyselin viime vuonna
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
sellainen moka kävi lattian teossa, että ulompi huulitiiviste jäi ulospäin kallistuvan luiskan päälle, jolloin se jää vähän ilmaan jos korkeus on säädetty oikeaksi sisemmän tiivisteen mukaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Crawford nosto ovista. | tapsa4x4 | Chit-Chat | 5 | 07.07.2012 22:26 |
Nosto-ovista | joppeoo | Chit-Chat | 12 | 09.03.2012 00:51 |
Huluxin penkin taitto. | mikok | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.01.2010 00:04 |
Nosto-ovista tietoa,mitkä edullisimpia? | isuzubj | Chit-Chat | 25 | 28.01.2009 19:25 |
auton ovista. | RR82 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 30.10.2006 05:58 |