![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() renkaiden sopivuus Lj70 lantikkaankäykö -15 ET :llä olevat vanteet toytota Lj70 alle? Renkaina on 235-75-15 ja vanteiden leveys 7.5" ?keskireikä on vanteissa 110.
|
||||
|
||||
![]()
Käy LJ70:een, mutta ei lantikkaan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nii, ei ole mulla lantikkaa, Lantaruisku on lähempänä totuutta. No joo enivei mutta viikonloppuna Sallaan hakeen talvirenkaita
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä ne on kaikki lantikoita LandCruiserit
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jotenki häiritsee, että oletettavasti "aikuiset" jaksaa jauhaa mikä on lantikka. onhan eri murteissakin samoja sanoja eri merkityksellä, eikä niistä itketä. lantikka=land rover
lantikka=land cruiser ei herneitä nenuun jeeppi=jeep jeeppi=kaikki maasturit
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lantikkaan varaosia | Mikki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.09.2011 09:41 |
Arb sopivuus lantikkaan | Angelo | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 03.07.2011 10:06 |
Lj70 polttoainesuodattimen "jalka" sopivuus. | Marcus78 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.01.2011 15:37 |
LJ70 renkaiden muutos katsastus 33X12.5 | revu | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 20.04.2009 21:52 |
renkaiden sopivuus HJ:hin | akke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.03.2005 08:16 |