![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Offarien mopomuistelot
Mulla oli melkein 10v. tuollainen muinaisjäänne. Kaasarikone ja kuvassa switzerin s1, välijäähy näkyykin ja itse tehty putkisto ja vaimennin. Tuossa jo eläkkeelle eli vakiointiin ja myyntiin menossa. 0,7bar ahdoilla ja 5500 rpm nosti täydet ahdot, kauhea vääntö kaasarien paineistuksessa eikä toiminut mulla kauaa kun painekotelo halkesi. Ikäkävä sitä on mutta kaasu oli joko on tai off. Pieniä ylinopeussakkoja ei otettu ja usein ei tarvinnut maksaa kun vauhtia oli tarpeeksi. Hieno pyörä isolle kuskille ja sopi matka-ajoon. Radalla oli liikkuva shikaani mutta jalkatapit sai sentään maahan rampeillakin. Painava vakaa mörkö, mukava ajaa kun oli tottunut. Uusille pyörille ei pärjännyt missään. 1. Suzuki s1 2. Yamaha DT 125 3. Honda cbr 600f 4. Kawazaki zx-9r Jos ekaa mopoa ei olisi saanut niin en tietäisi nykyään tekniikasta mitään.
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. Viimeksi muokannut helmapelti : 22.12.2013 17:09 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nää kyllä löytyy vieläkin eli ei oo muisteloita mut laitetaan silti:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
perskule kun ei köyhä ole saanut "MOPOJA" ikuistettua filmille..
![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
No eka postaus nyt ei ollu ihan sitä mitä otsikko antoi ymmärtää, mutta hälläkö väliä.
Mun mopot: Tunturi Tiger Aqua -88 (muistaaksein), ajelin -92-93 Honda Monkey -90, ajelin -93 Suzuki S1 -91, ajelin -93-94 (talvella piikkirenkaat, 80cc Malossi, 22mm Mikuni + Simons) Yamaha DT125 -83 (kilvetön), ajelin -94-95 talvella jäällä/kelkkareiteillä ku ei ollu korttia Yamaha TW200 -95/97, vuodesta 09-> Yamaha XT660X -06, viime syksyn heräteostos |
|
||||
|
||||
![]()
Entiset:
Tunturi magnum Helkama AX Kawasaki KMX 125 Honda CR 125 Tunturi Break Yamaha TZR 125 Gas Gas Rookie EC50 KTM EXC 125 KTM SX 250 Husqvarna TE 450 Yamaha YZF-R6 KTM EXC 300 Nykyiset Tunturi Break (projekti) Helkama AX Tunturi Magnum (projekti) Yamaha TZR 125 Paras pyörä muistoissa KTM EXC 300! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
offarien risteily...!!! | hj 60/61 | Chit-Chat | 186 | 03.03.2014 16:48 |