Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.08.2013, 17:13
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Perusasetus

Tatuoinnit.

Palstalla on taatusti paljon henkilöitä, joilla on tatuointeja. Mullakin niitä löytyy vähän joka puolelta, vaikka tilaakin vielä on. Tämän topicin tarkoitus ei ole moralisoijien tuoda esille näkemyksiään. Eli älkää jaksako En rupea laittamaan kuvia omista leimoistani. Toivon ennemminkin yleistä keskustelua aiheesta. Ja toki niitä kuvia voi laittaa, vaikken minä niin teekään.

Mulla on molemmissa käsissä kuvia, ja seuraavaksi on tarkoitus ottaa "full sleevet" (Aikataulu kylläkin pitkä). Oman kotiseutuni tatuoijista kukaan ei tee haluamaani tyyliä eli yksityiskohtia ja värejä, joten kyselisin suosituksia? Enkä tarkoita "Rapea, joka leimaa autotallissa kaljakorista." Vaan joku ammattilainen, jolle voi maksaa sen mukaisen hinnan Onko koku palstalaisista itse tatuoija? Vai onko jollakin peräti oma studio? Tähän asti olen käyttänyt vain His Masters Tattoon tatuoijia, joten he ovat tuttuja.

E: Käytin kyllä hakua.

E: Mersuforum

Viimeksi muokannut ssuvik : 25.02.2014 19:09
Vastaa lainaten
Vanha 01.08.2013, 21:03
Lord of flies Lord of flies ei ole kirjautuneena
Sekalainen tyhjäntoimittaja

Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Onhan noita kuvia itessäkin muutama.
Ja lisää tulee, kuvat on jo valmiina kuhan raskis käydä ne hakkauttamassa nahan alle.
Ite olen suosinut Jkylässä olevaa Kanthima studiota. Sinne meinaan mennä teettään seuraavatkin.

Itellä on ollut sellanen periaate kuvien suhteen, että jokainen kuva mikä nahkaan lyödään niin liittyy vahvasti muhun itseeni tai tapahtumaan mun elämässä. Ja toinen periaate on että ne on mun itse piirtämät. Silloin ainakin kuvasta tulee oma ja eipähän kellään ole sitten samanlaista.
Ja jokaisella kuvalla on kaksi merkitystä. Julkinen, minkä voi kertoa kaikille ja henkilökohtainen, mitä ei kerrota kuin todella harvoille.

Tosta linjasta tulee poikkeamaan yks kuva minkä otan selkään, aika iso kokonen. Mutta tuokin kuva on sellainen että se tulee pohjaksi muille kuville. Tavallaan siitä syntyy "elämänpuu" mun selkään. Vaikka ei se kyllä ole koskaan puuta nähnytkään.
Vastaa lainaten
Vanha 01.08.2013, 21:48
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Perusasetus

on ja jos joskus sais teetettyä loppuun vaikka. eihä se oo keske ollu montaa vuotta

itelle ei mitää hiton väliä liittyykö elämään tai mihikkä muuhukkaa kuha itteeni mielyttää

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
Vanha 01.08.2013, 22:50
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Perusasetus

Oikeaa olkapäätä tuonne kyynärpäähän asti komistaa itse piirtämä leima, ja lisää tekis mieli. Nykyinen on musiikkiaiheinen ja heijastuu siihen hetkeen, kun tajusin että elämää voi elää myös niinkuin itsestä hyvältä tuntuu!

Seuraavasta olisi tarkoitus tulla toinen sydäntä lähellä oleva asia, eli koneteemalla mennään... Hahmotus vielä vähän hukassa, sekä hyvä neulaaja, jolta onnistuisi sellaisen tunnelman ikuistus minkä haluaisin.
Vanha 02.08.2013, 09:36
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

Tekstiä löytyy. Jokaisella tatuoinnilla on joku elämään liittyvä tarina. Enemmän merkkaa itelle nuo tekstien sisällöt, kuin se miten upea tatuointi on.
Vanha 03.08.2013, 00:51
susiraja2:n Avatar
susiraja2 susiraja2 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 27.01.07
Sijainti: sivakka
Perusasetus

jokainen taaplaa tyylillään tässä asiassa
pää asia että kuva tai teksti mielyttää
itellä on kuvalla kaksois merkitys ja ite piirretty
laitetään nyt kuva ja lapset ei saa katella
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	374709_2290432108424_47472418_n.jpg‎
Views:	1061
Size:	90,8 Kt
ID:	39298  
Vanha 11.07.2014, 17:00
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Perusasetus

http://foreignlegion.info/2013/07/08...legion-tattoo/
Huvittava lainaus:

Which tattoos are inconvenient for the Foreign Legion?

* the*Nazi*and*racist*tattoo (Nazi-swastika,*A.Hitler,*Ku-Klux-Klan*for example)

* a*stupid*tattoo on your face/arms, even if it seems to be small
(if you have a little drop near your eye, you can try to join; if you have a vagina tattoo between your eyes or a penis tatoo on your arm, stay at home)

* a larger tattoo*across your face*(a genuine tribal tattoo is allowed in some cases)

So, can you join the French Foreign Legion if you have tattoo? Yes, except for those already noted. Be aware, as a legionnaire, you will represent the Foreign Legion during your service years. So, if you have a tattoo, look at it and ask yourself: “Will my tattoo harm the Legion in public?” If your answer is NO, do not worry and go to join in.
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten
Vanha 10.02.2015, 02:09
mozlac mozlac ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 20.12.12
Sijainti: Imatra
Perusasetus

Kutina

Ai jumanklavita että kutisee... puol vuotta on viime leimasta aikaa ja olin kerinny jo unohtaa tässä ajassa että miten kuva alkaaaan kutiamaan muutaman päivän hakkaamisen jälkeen eikä saa raapia...

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4x4 Tatuoinnit onko niitä? Kumikameli Chit-Chat 37 13.01.2011 18:08

Sivu luotu: 08:57 (GMT +2).