![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tatuoinnit.Palstalla on taatusti paljon henkilöitä, joilla on tatuointeja. Mullakin niitä löytyy vähän joka puolelta, vaikka tilaakin vielä on. Tämän topicin tarkoitus ei ole moralisoijien tuoda esille näkemyksiään. Eli älkää jaksako ![]() Mulla on molemmissa käsissä kuvia, ja seuraavaksi on tarkoitus ottaa "full sleevet" (Aikataulu kylläkin pitkä). Oman kotiseutuni tatuoijista kukaan ei tee haluamaani tyyliä eli yksityiskohtia ja värejä, joten kyselisin suosituksia? Enkä tarkoita "Rapea, joka leimaa autotallissa kaljakorista." Vaan joku ammattilainen, jolle voi maksaa sen mukaisen hinnan ![]() E: Käytin kyllä hakua. E: Mersuforum
HJ61 MMC Viimeksi muokannut ssuvik : 25.02.2014 19:09 |
|
|||
|
|||
![]()
Onhan noita kuvia itessäkin muutama.
Ja lisää tulee, kuvat on jo valmiina kuhan raskis käydä ne hakkauttamassa nahan alle. Ite olen suosinut Jkylässä olevaa Kanthima studiota. Sinne meinaan mennä teettään seuraavatkin. Itellä on ollut sellanen periaate kuvien suhteen, että jokainen kuva mikä nahkaan lyödään niin liittyy vahvasti muhun itseeni tai tapahtumaan mun elämässä. Ja toinen periaate on että ne on mun itse piirtämät. Silloin ainakin kuvasta tulee oma ja eipähän kellään ole sitten samanlaista. Ja jokaisella kuvalla on kaksi merkitystä. Julkinen, minkä voi kertoa kaikille ja henkilökohtainen, mitä ei kerrota kuin todella harvoille. Tosta linjasta tulee poikkeamaan yks kuva minkä otan selkään, aika iso kokonen. Mutta tuokin kuva on sellainen että se tulee pohjaksi muille kuville. Tavallaan siitä syntyy "elämänpuu" mun selkään. Vaikka ei se kyllä ole koskaan puuta nähnytkään. |
|
||||
|
||||
![]()
on ja jos joskus sais teetettyä loppuun vaikka. eihä se oo keske ollu montaa vuotta
![]() itelle ei mitää hiton väliä liittyykö elämään tai mihikkä muuhukkaa kuha itteeni mielyttää ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Oikeaa olkapäätä tuonne kyynärpäähän asti komistaa itse piirtämä leima, ja lisää tekis mieli. Nykyinen on musiikkiaiheinen ja heijastuu siihen hetkeen, kun tajusin että elämää voi elää myös niinkuin itsestä hyvältä tuntuu!
Seuraavasta olisi tarkoitus tulla toinen sydäntä lähellä oleva asia, eli koneteemalla mennään... Hahmotus vielä vähän hukassa, sekä hyvä neulaaja, jolta onnistuisi sellaisen tunnelman ikuistus minkä haluaisin.
|
||||
|
||||
![]()
Tekstiä löytyy. Jokaisella tatuoinnilla on joku elämään liittyvä tarina. Enemmän merkkaa itelle nuo tekstien sisällöt, kuin se miten upea tatuointi on.
|
||||
|
||||
![]()
jokainen taaplaa tyylillään tässä asiassa
pää asia että kuva tai teksti mielyttää itellä on kuvalla kaksois merkitys ja ite piirretty laitetään nyt kuva ja lapset ei saa katella ![]()
|
||||
|
||||
![]()
http://foreignlegion.info/2013/07/08...legion-tattoo/
Huvittava lainaus: Which tattoos are inconvenient for the Foreign Legion? * the*Nazi*and*racist*tattoo (Nazi-swastika,*A.Hitler,*Ku-Klux-Klan*for example) * a*stupid*tattoo on your face/arms, even if it seems to be small (if you have a little drop near your eye, you can try to join; if you have a vagina tattoo between your eyes or a penis tatoo on your arm, stay at home) * a larger tattoo*across your face*(a genuine tribal tattoo is allowed in some cases) So, can you join the French Foreign Legion if you have tattoo? Yes, except for those already noted. Be aware, as a legionnaire, you will represent the Foreign Legion during your service years. So, if you have a tattoo, look at it and ask yourself: “Will my tattoo harm the Legion in public?” If your answer is NO, do not worry and go to join in.
|
|||
|
|||
![]() Kutina
Ai jumanklavita että kutisee... puol vuotta on viime leimasta aikaa ja olin kerinny jo unohtaa tässä ajassa että miten kuva alkaaaan kutiamaan muutaman päivän hakkaamisen jälkeen eikä saa raapia...
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4x4 Tatuoinnit onko niitä? | Kumikameli | Chit-Chat | 37 | 13.01.2011 18:08 |