Nyt kun on toi ruiskutekniikka tuossa menossa Suzukiin niin olisi kysyttävää pumpuista. Eli tuossa olisi yksi ylimääräinen Boschin pumppuhärveli jäänyt yli yhdestä Golfista. Eli se olisi erillisellä varaajalla, jossa on painepumppu (1.2bar) + filtteri. Pitäisi vaan saada joku pumppaamaan löpön tankista varaajaan.
Onko kokemuksia noista sähköisistä bensapumpuista, jotka on lähinnä tarkoitettu kaasarikoneisiin? Painettahan ei varaajaan juurikaan tarvi ja tuottokin voi olla aika pieni.
Motonetistä löyty pari näppärää vaihtoehtoa:
- Mitsubishi (sijoitustapaa ei ilmoitettu) 36 l/h, 0,13-1,16 bar.
- Kitahara (Tankin lähelle, nestepinnan alle) 66 l/h, 0.1 bar
Muissa pumpuissa oli sitten tuotto +90 l/h ja paineet min. 0.3bar.
En löytänyt tähän hätään speksiä, paljon Golfin alkuperäinen tankkisiirtopumppu tuottaa et olis vertaillu.
Tuo varaaj on lisäksi muovia, joten pistää miettimään että jos sen tuolla auton alla ollessaan pistää johonkin kiveen niin se on morjens...
Tietenkin jos jollain on myydä suzukin tankkia ruiskupumpulla varustettuna niin voin olla kiinnostunut! Pääsis kaikkein helpoimmalla, mut ei välttämättä halvimmalla

.