![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() NOS, engine upgrade and alarm systemTervehdys Vette-harrastajat, Onko ilokaasusarjan asennus kielletty tieliikennekäytössä olevaan autoon? Ilokaasun käyttö lienee kiellettyä tieliikenteessä, mutta entä asennettu N2O-systeemi kaasupulloineen autossa? Suomalaisessa autolehdistössä on esitelty autoja, mm. GTI/kesäkuu2003 (Celica), joissa on toimivia ilokaasulaitteistoja. Nimittäin, Corvetteen on tarjolla sopivia räätälöityjä sarjoja. Onko Teillä kokemuksia L98 moottorin piristyksestä, mm. alum.syl.kannet, Accelin SuperRam ja base, hi-flow runners, 52 mm throttle body, MSD 6AL sytytys, nokka-akselit, TPIS pakosarja. Mulla on jo Flowmasterin putket, Walkerin Y-putki, fuel pressure regulator, termostaatti, Hypertech thermochip ja AirRammer. Auto poikkeaa havaittavasti orginaalista, mutta haluan jotain järisyttävää. Olen harkinnut myös stroker-sarjaa, jolloin tilavuus kasvaisi 383:een, mutta luulen asennuskykyni ja välineistöni olevan liian heikko projektiin. Tiedättekö asentaako Suomessa, joku yritys varashälyttimiä Corvetteen. Cobra- ja muut hälytysjärjestelmät ovat varmasti hyviä, mutta kaipailen monipuolisempia toimintoja, esim. passiivinen keyless entryä ja 2-way systeemiä (näen hälytyksen vastaanottimessani). Tällaisia toimintoja löytyy esim. saksalaisesta CarGuardin hälyttimestä suhteellisen edullisesti, mutta haluan löytää ensin pajan joka hallitsee Corvetten sähkötyöt. Hiljalleen unelma-autoa rakennellen, Corvette-Joe Note! This message was posted anonymously!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Most powerful diesel engine | Tutka | Chit-Chat | 30 | 04.09.2006 12:12 |
System of a Down - Mesmerize | leivos | Music | 0 | 24.05.2005 14:56 |
AIR system | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 04.01.2005 21:48 |
Servise engine soon | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 28.08.2003 12:08 | |