![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään tuli kumpulassa vastaan patrol leveillä kumeilla, jossa oli seuraava teksti takalasissa:
"Näpit Irti Sipoosta!" Siinä oli Asennetta. Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
_______________________________ Offi videoita:klik It's not broken, it's S2A |
|
||||
|
||||
![]()
-If you think this car is dirty try a night with a driver-
Tuo oli mulla ex-hoijakan sivulasissa. Takalasissa "Tämmösellä ei köyhät ajele" Konepellissä sitten erään kansanedustajan vaalimainoksesta leikattu sukunimi joka sattui olmaan sama kuin minulla. -Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa- |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
little boys drive big toys |
|
|||
|
|||
![]()
On sitä erään britti auton perässä nähty "Free Tibet" tarrakin...
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Olen aika hyvin oppinu olemaan välittämättä kirjotusvirheistä. Nyt ei voi mitään. Kaikella ystävällisyydellä;
Get a Life Get a Jeep tuon the -määritteen kanssa käännettynä tulis Hanki se elämä, hanki se Jeeppi SLCK # 229 - MMC - - Roverilla taivaaseen - Toyotalla mihin vaan - |
|
||||
|
||||
![]()
no sehän on hyvä....
STILL PLAYS WITH TRUCKS ! ! ! Get the LIFE !!! Get the JEEP !!! PSOry ESOry TapUA FJDC |
|
||||
|
||||
![]() I:BOSS YOU:NOTHING! Minulla on hyvät jarrut! onko sinulla hyvä vakuutus? joo lukot ne on mullakin |
|
||||
|
||||
![]() Don`t like my driving? Then quit watching me Earth is full go home I have PMS and a handgun. Any questions? joo lukot ne on mullakin |
|
|||
|
|||
![]() Pöntöllä pääsee puuhun... niin ne väittää. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
|
|||
|
|||
![]()
se pitäs laittaa joko...
"Don't Follow Me!" or "Follow me - if you can!" ^^ -.-.-.-.-.-.-.-.-.- Autoni on Täysin hallinassa Jokseenkin se tahtoo väkisin mennä mehtään. ja sille ny ei voi mitään. -auto luotu mehtäkäyttöön- |
|
|||
|
|||
![]()
seuraava voisi sopia näin vaalien alla "Vihreät-De gröna"
|
|||
|
|||
![]()
yks mikä löyty nettiä selaillessa
JOS NÄET LUKEA TÄMÄN, niin minulta on ilmeisti peräkärry hävinnyt! |
|
|||
|
|||
![]()
Craddockilta tilaan Rangeeni tarran
"NO LONGER AVAILABLE SPECIAL VEHICLE" T, Jykä Range Rover 3,5 V8 MB 250/8 Volvo 740 2,0 TIC Fiat Uno 1,0 |
|
|||
|
|||
![]()
Mikä ihmeen "citymaasturi", vain vähän isompi "neliveto" farmari!
If you shake it twice, you are playing with it! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() "....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..." |
|
|||
|
|||
![]()
Miten olis K.I.S.S tai Bling Bling ?
|
||||
|
||||
![]()
"OLEN EHKÄ HIDAS, MUTTA SILTI EDELLÄSI"
"jos oot ymmärtäny kaiken, oot varmasti käsittäny jotaki väärin..." |
|
||||
|
||||
![]()
En määkään ole täyrellinen,multa puuttuu heikkouret.
Tällainen teksti löytyi,mun mielestä hyvä. Paha paikka...sinne! Edited by - PikkuMyy on 23/04/2007 21:34:54 |
|
||||
|
||||
![]()
Ajattelin laittaa tuohon mun 410 takalasiin seuraavan tarran If you hear hip hop in this car it's stolen . Tai . There are only two kinds of music rock and roll.
Sopii kunnon rokki vankkuriin Anteeksi jo mahdolliset kieli oppi virheet ei tuo enklanti ole vahvin aine . |
|
||||
|
||||
![]()
volvo lasissa http://irc-galleria.net/view.php?nic...ge_id=48130233
ei riemulla rajaa ku kasilla ajaa |
|
|||
|
|||
![]()
Tää ei ny liity suoraan autoon, mut näin sellsen t-paidan missä luki et:
Minä olen lihava Sinä olet ruma Minä voin laihduttaa ---------------------- no voi helvetti, ai ny tuli tommonenki ongelma... |
|
||||
|
||||
![]()
eilen näin muutamia takalasi tarroja
-bensa on kulutustavaraa -ei lujaa, mutta täysillä -classic not plastic -The closer you get more slower ill go -heitä KÖYHÄ mökkitikkaa ja muutama muukin niitä oli.. tuli siinä ostaneeksi tunnetun rengasvalmistajan, Silestonen mainos T-paidankin ![]() sheetmetal |
|
|||
|
|||
![]()
NELJÄKYMMENTÄ LITRAA SADALLA JA KASVIHUONE ILMIÖ ON TAATTU!
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
REISSU NUUKSIOON (vain asenne offareille) | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 06.09.2008 02:43 | |
Tekstiä maasturin takaikkunaan ? | JariM | Chit-Chat | 4 | 30.12.2005 22:17 |
asenne | bono | Jokes | 1 | 27.04.2004 08:08 |