![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Laitetaaks tuonne alapään hahloon sellanen salmiakin muotonen terä? Ja sitten sillä porataan/sorvataan/jörnitään niin maan perkeleesti. Yläpäässähän tuossa on morse-kartio.
Mulla olis vaan semmosia uusia salmiakkeja jemmassa. Terv nimim ison tehtaan romulavalta löytyy mitä vaan.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Siinä on tuolijakkara jolla kauhee mötikkä joka survotaan jonkun persiiseen..
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|
||||
|
||||
|
kuullostaa melko haavistolaiselta touhulta... ei meillä semmosta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei tua pirennetty vähennysholkki voi olla?
Kovin erikoisen näkönen semmotteeks.. |
|
|
||||
|
||||
|
ei ole ei, autetaan vähän, raidat tossa on lukkorengas uria.
päässä oleva juttu on hienokierremutteri, vasenkätinen. |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei tyytynyt kauppakeskuksessa ajamaan rullaportaiden liukuovien eteen "mustilais tyyliiin" vaan pisti astetta paremmaksi...
|
|
|
||||
|
||||
|
vaikka te ette tota edellistäkää, takatasaimen vartta tienneet niin laitan tästä uuden...
merkkiä ja vähä mallia.. |
|
|
||||
|
||||
|
oisko gt four st 165.. ?
Viimeksi muokannut mäksä : 26.03.2012 00:42 |
|
|
|||
|
|||
|
Missä tullasia takatasaimen varsia käytetään? Millainen laite ja millainen homma?
-Paavo |
|
|
||||
|
||||
|
poikittais mjoottori toyota.
|
|
|
||||
|
||||
|
Toyota celica
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja onko oikein carlosversio?
|
||||
|
||||
|
Mikäs on tämä auto nimeltään?
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
yleensä valukappaleissa joissa porattuun pultinreikään tarvii saada sinne takapuolelle mutterin/hylsyn paikka, tasaus tai upotus. varsi reiästä läpi, kara seis, käydään laittamassa tohon päässä olevaan soikioon terä kiinni. terä on semmonen lehti tyyppinen, pikateräs tai kovametallipaloilla oleva halutun reiän halkaisijan pituinen kalikka. tossa varrella on uria mihin lukkorenkaalla laitetaan sen porareiän koon mukaan sopiva ohjuri joka tukee vartta että se pysyy keskellä reikää eikä värise työstön aikana. esim. tehty 70mm reikään 127mm tasaus taakse mutteria varten. riisselimersu? no ei, gt-four ihan vaan, st185 tai jotain... pikkusen viilattu versio vain, laitettiin juuri viikonloppuna rempattu moottori vanhan, vähä liian laihalla käyneen tilalle. Viimeksi muokannut Rytari : 26.03.2012 12:19 |
|
|
||||
|
||||
|
mä siis melkei tiesin
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
pensa mese
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei oo mersu
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| däm Däm dämdädädäädä Part 2 | Repro | Linkit | 8 | 27.08.2005 15:25 |
| Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... | veejii | Chit-Chat | 11 | 26.08.2005 09:59 |
| Part numbers | Mäddi | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 14.01.2004 22:07 |
| Which part of PetriSimolin.COM you use? | Lars | This And That | 5 | 24.07.2003 09:34 |