![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
juu samanlaiset löytyy multakin. olisin vaihtanu manuaalit tilalle
|
||||
|
||||
![]()
jos en väärin muista niin joku offiputka myy uusiakin manuaaleja.. hintoja en muista..
|
||||
|
||||
![]()
akselit lähti maailmalle... vielä kone+loota+jakis takakardaani ohjaussimpukka+pumppu jne jne... tankki oli mätä ennenkuin joku kysyy...
|
|||
|
|||
![]()
Myytkö tuulettajan viskon ja siivikon? voisin ajella joku ilta hakemassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
onnistuu. soita kun tiedät aikataulua. tai laita tekstiviesti jos en vastaa O5O-5349998
|
|||
|
|||
![]()
Morjensta. Näky joku kyselleen etulehtiä. Menikö jo kaupaks? Oisin niitä vailla.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
|
|||
|
|||
![]()
moro viäläkö löytyy kuskin puolen taka oven ulko kahvaa ja lähetätkö postitse ja mitä kustantaa ??
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
5e jos irrottelet ite ja noudat tosin rahti ja jv voi maksaa enempi kun kahva..
|
||||
|
||||
![]()
vielä osaa.
romu auto kävi juur pihassa.. kori lähti.. jotain pelastelin hyllyyn kysy jos tarvetta
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 23.03.2011 17:12 |
|
||||
|
||||
![]()
vielä moottori+loota+jakis+takakardaani yhtenä pakettina. ohjaus tehostajan pumppu ja simpukka. taka jouset. +jotain mitä irrottelin korista ennen paalausta..
|
||||
|
||||
![]()
Mitä maksais motti ja laatikko paketti onko turbo hilut paikallaan.
|
||||
|
||||
![]()
ei ou turbo, loota varattu hetkeksi johonkin rannikon suuntaan, syöttöpumppuakin kyselty.
jos ei haje laatikkoa tällä viikolla niin sitten kone+loota+jakis kokopakettina . ei ole turbo kone! ja edittiä: loota+jakis myyty. kone 180e tai pari vuotta seissyt 33sd -82 patrolin kone 120e.
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 30.03.2011 21:04 |
|
||||
|
||||
![]()
vielä. taka jousia joku soitteli, ovat vielä, löysin tallin nurkasta.
vaihdossa kelpaa hj vinssin kardaani setti. vinssi ja ulos otto on.. välistä uupuu kaikki tai 10x15 tai 16 vanteet -44et hj käypäset tai 33 pyörät tms hj tavaraa.... luonnollisesti sitten yhtä edullisesti kun nämä minunkin kaupan olevat roinat....
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 02.04.2011 20:14 Perustelu: lissssäilin kirjaimia joista piti muodostua lauseita |
|
||||
|
||||
![]()
syöttöpumppu ja suutin putket varauksessa. muuta löytyy vielä 2x moottorit + 1koneesta jotain osia. taka jouset, kardaani taakse jne kysy niin tarkistan
|
||||
|
||||
![]()
syöttöpumppu myyty. moottoreita olis 2kpl ohjaustehostimen pumppu+simpukka takakardaani takajouset lämppärin puhallin+vastus jne jotain... joutaisivat jo pois tallin edestä(pressun alla kuiteskin) kaikesta kerralla järkevä tarjous koko kasasta niin lähtee nyt!(250e) tai laitan romun hinnan noustessa romuraudaksi. jos irrottelen nippeliä nappelia tai osa kerrallaan niin ohj.pumppu+simpukka 50e
uudemman pitkän moottori 120e vanhemman pätk'än moottori 100e taka kardaani 50e takajouset 50e pari suuttimet 70e/6kpl tai 120e 12kpl kansi 100e jne jne....
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 15.04.2011 11:52 |
|
||||
|
||||
![]()
vielä. kaiken jos ottaa niin 250e moottorit ja osat ajosta jääny!! nippeleinä jos myyn niin teen sen äkkirikastumisen toivossa eli saan rahaa enempi..
|
||||
|
||||
![]()
no?
|
||||
|
||||
![]()
vaihtoa johonkin???
|
||||
|
||||
![]()
vielä nämä mun edessäni pyörii, rakentelu kassakin tyhjä joten joutaisivat...
|
||||
|
||||
![]()
joutais... eukko haluaa jonku pesu tornin koska sain ostaa moottoripyörän...
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs se simpukka kustantas noudettuna? Ja kanta-asiakkaalle?
Etujouset jo haettiin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
50e niin saat pumpun ja simpukan? myyt sen pumpun sitten 30e jonnekki?? soitas tai laita tekstari jos en vastaa...
|
||||
|
||||
![]()
vielä
|
||||
|
||||
![]()
ja vielä
|
||||
|
||||
![]()
vielä............
edittiä : KAIKKI VARATTU
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 25.05.2011 19:29 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Nissan Patrol TD pitkä -89 OSINA | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.12.2008 13:43 |
M:Patrol 3.3td pitkä Osina. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 22 | 17.08.2008 19:24 |
Myydään M: pitkä patrol osina | mikkoimp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.07.2008 22:49 |
M:-81 pitkä Patrol osina | Jape79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 19.03.2008 20:44 |
M: 1981 Pitkä Patrol osina | absum | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 22.05.2007 17:53 |