![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
En ostais semmoista höpöhöpö-kalteria, semmonen ei kestä mitään jos tarvis esmes kolarissa estää piskin tai muun rojun lentäminen niskaan. Hölmönä joskus semmoisen ostin ex-pitkäkattotraktoriin, lähti aika nopeesti muihin maisemiin ja investoin ko.merkin omaan [u]kunnolliseen</u> kalterizydeemiin. Ja mikä parasta, orkkisosissa saattaa olla mietitty sen takajakkaran nojien kaataminen ja tavaratilan lisäämisen helppous.Sitä helkutin höpöhöpöä kun virittelee joka kerta uudelleen niin hermohan siinä menee... Anteeksi jupina. <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle> Life sucks, then you die...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "M" koiraverkko Suzukiin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.10.2007 12:59 | |
| Toyota hdj 80, koiraverkko? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.08.2007 12:50 |
| mistä koiraverkko jeeppiin??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.02.2006 17:54 | |
| o.koiraverkko | O/M/V Muut | 0 | 10.10.2005 18:59 | |
| M: HJ:N koiraverkko | TML | O/M/V Muut | 0 | 26.10.2004 14:59 |