Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.08.2004, 10:38
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

aika 2-piippuinen juttu. toisaalta jouset leveämmällä tukee autoa huomattavasti paremmin mutta jouset sisempänä antaa enemmän joustoa. samaoin tukivarsissa (siis jos kyseessä esim. rangen jakarit) mitä sisempänä ne ovat niin sitä enemmän antaa ristijoustoa puslat myöten.
itse pistäisin pitkät jouset runkoaisan kohdalle ja tukivarret sisäpuolelle jos mahtuu. Perämurikkahan hj:n akseleissa hieman rajoittaa apukuskin puolella.

Ja kuvia tuleman jos jotain alat puuhastelemaan<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Real Men Does It With Boggers<img src=/smiley/finger.gif border=0 align=middle>

Edited by - LaaLaa on 17/08/2004 11:39:14

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Metso" projekti (Akselien asemointia 29.2) ¤Offi-Osku¤ Maasturiprojektit 104 29.02.2008 10:36
Kierrejousien erot? Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 14:28
BJ:n kierrejousien mitoitusta HannuN Tekniikka & Jutustelu 4 18.04.2006 19:41
Kierrejousien viritystä (tai tukivarsien) finvalp Tekniikka & Jutustelu 7 13.04.2006 19:45
Vinssin asemointia Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2004 20:49


Sivu luotu: 22:03 (GMT +2).