![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
aika 2-piippuinen juttu. toisaalta jouset leveämmällä tukee autoa huomattavasti paremmin mutta jouset sisempänä antaa enemmän joustoa. samaoin tukivarsissa (siis jos kyseessä esim. rangen jakarit) mitä sisempänä ne ovat niin sitä enemmän antaa ristijoustoa puslat myöten. itse pistäisin pitkät jouset runkoaisan kohdalle ja tukivarret sisäpuolelle jos mahtuu. Perämurikkahan hj:n akseleissa hieman rajoittaa apukuskin puolella. Ja kuvia tuleman jos jotain alat puuhastelemaan<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Real Men Does It With Boggers<img src=/smiley/finger.gif border=0 align=middle> Edited by - LaaLaa on 17/08/2004 11:39:14
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "Metso" projekti (Akselien asemointia 29.2) | ¤Offi-Osku¤ | Maasturiprojektit | 104 | 29.02.2008 10:36 |
| Kierrejousien erot? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 14:28 | |
| BJ:n kierrejousien mitoitusta | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.04.2006 19:41 |
| Kierrejousien viritystä (tai tukivarsien) | finvalp | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.04.2006 19:45 |
| Vinssin asemointia | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2004 20:49 |