Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.04.2013, 12:45
w460 w460 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.07.12
Sijainti: pk-seutu
Viestit: 75
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti

Ja ennen 1.11.1983 käyttöönotetun huoltoauton voi muuttaa takaisin henkilöautoksi ilman veroseuraamusta, uudempia ei. En tiedä liittykö tuohon BJ-40/76:n perhonsidontalenkkeihin vai ei.
Heps, mitenkä on, voinko muuttaa v.82 käyttöönotetun huoltoautoni maastohenkilöautoksi ja sitten mahdollisesti tulevaisuudessa joko takaisin huoltoautoksi tai maastopakettiautoksi?

Tarviiko tän ikäisessä autossa olla takapenkeillä turvavöitä muutoskatsastuksen yhteydessä? Tarkoitus on toki turvavyöt geehen laittaa, toteutus on vaan auki ja autoon pitäisi saada yksi lastenistuin laillisesti lisää (onko lastenistuin laillista kiinnittää vaikka kuormaliinoilla?) Ja jos joku tietää, saako sikaosaston 1+2 tai 2+2 keskelle katsovaa istuinta ilman turvavöitä mukaan otteeseen?

Kiitos!

/Tommi

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.04.2013, 15:25
Grr Grr ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.10.09
Sijainti: 08
Viestit: 226
Perusasetus

Katsastin vm-92 gen2 pajeron pakettiautoksi paripäivää sitten.

Meinas olla hankala tapaus kun inssit eivät olleet yhteistyöhaluisia.
Ensin heille piti selittää miksi saan tämän pakettiautoksi, eli tämä on tuontiauto.
Eivät alkaneet heti muutoskatsastaan, vaan käskivät soittaa tulliin ja varmistaa onko täysvero maksettu.
Tämä olikin sitten melkonen soittorumba kun kukaan ei halunnut kertoa mitään ja aina vaan seuraava tullimies käski soittaa seuraavalle.
Meinasivat siellä että salaistatietoa, ei saa kertoa.
No vihdoin sieltä kerrottiin että soita trafiin.

Soittelin sinne ja trafin täti sano että mikä tässä on epäselvää, minä sanoin että ei minulle vaan inssille.
Tämä puhelun jälkeen menin takasin konttorille ja yllättäen muutoskatsastus onnistuu mutta 90e hintaan.
Pidin hintaa kovana ja inssi inisi että oli alennushinta oikeasti 120e.
Lähdin pois, menin toiselle konttorille ja hinta 45e.

Näin yksinkertaisesta asiasta saa helkutin hankalan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.05.2013, 09:22
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Grr Näytä viesti
Katsastin vm-92 gen2 pajeron pakettiautoksi paripäivää sitten.

Meinas olla hankala tapaus kun inssit eivät olleet yhteistyöhaluisia.
Ensin heille piti selittää miksi saan tämän pakettiautoksi, eli tämä on tuontiauto.
Eivät alkaneet heti muutoskatsastaan, vaan käskivät soittaa tulliin ja varmistaa onko täysvero maksettu.
Tämä olikin sitten melkonen soittorumba kun kukaan ei halunnut kertoa mitään ja aina vaan seuraava tullimies käski soittaa seuraavalle.
Meinasivat siellä että salaistatietoa, ei saa kertoa.
No vihdoin sieltä kerrottiin että soita trafiin.

Soittelin sinne ja trafin täti sano että mikä tässä on epäselvää, minä sanoin että ei minulle vaan inssille.
Tämä puhelun jälkeen menin takasin konttorille ja yllättäen muutoskatsastus onnistuu mutta 90e hintaan.
Pidin hintaa kovana ja inssi inisi että oli alennushinta oikeasti 120e.
Lähdin pois, menin toiselle konttorille ja hinta 45e.

Näin yksinkertaisesta asiasta saa helkutin hankalan.
Sen verta aihetta pähkäillyt, että kun itselläni on tuo diesel XJ Jeeppi projekti.

Valmistenumeron mukainen mallivuosi -90
Käyttöönottopäivä 5.6.91

Ajoneuvoluokka M1 / henkilöauto.
Mutta lisätiedoissa on maininta: "Tarkempi nimitys: Maastohenkilöauto"

Lisäksi maininta: "Pakokaasupäästöt hyväksytty ANA 65 PYK:n perusteella. 01.01.93 alkaen käyttöön otettaville autoille uudet mallitiedot tyyppikoodilla 5055052817"

----

Autossa ei ole ulosottoa, jonka tuo M1G/maastohenkilöauto virallisesti tarvitsisi.

Lisäksi tuo pakokaasu päästö teksti juttu, viittaisi siihen, että olisi suomeen tuotu/rekisteröity vuoden -93 jälkeen, mutta koska alkuperäinen käyttöön otto ollut jo -91, niin menee vanhan tyypin mukaan.

Mutta sen lisäksi, ei ole erikseen mitään mainintaa, että edellinen rek.no olisi jotain.
Olen omistanut muutaman auton, jotka ovat 2000-luvulla maahan tuotu, ja niiden rek.otteessa ulkomaalainen rek.no näkyy.

Vähän niin kuin siihen liittyen, pystyykö rek. otteen perusteella toteamaan, olisiko kyseessä mahdollisesti täydenveron auto, tuontiauto, tai jotain.

Trafi sen kertoo kun kysyy. Täytyy sieltä sitä jossain vaiheessa kysellä.
Lähinnä juurikin tuon pakettiauto muutos jutun takia, että olisiko se kuitenkin mahdollista ilman mitään isompia kommervenkkejä.

Huoltoautoksi en mielelläni muuta, koska jos ja kun, joskus mahdollisesti ehkä diesel vero jutut muuttu (vero pois, ja mittarille litra hinta ylös), niin sitten olis kiva ajaa henkilöautolla (enempi istuma paikkoja), kun sitä huoltoautoa kun ei saanut muuttaa takaisin, pakettiauton sai.
Toki turha toivo, että suomessa tuo diesel vero muutos tulisi ihan heti...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.05.2013, 15:44
Grr Grr ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.10.09
Sijainti: 08
Viestit: 226
Perusasetus

^^
Kyllä ne katsatuskonttorilla näkevät koneelta milloin tuotu suomeen.(katsoivat pajeronki)

Tuossa minun tapauksessa inssi halusi vain tehdä homman hankalaksi minulle.
Kovasti kyseli että miksi et halua huoltoautoksi.

Tämä mun pajero on tuotu vm-94/12 suomeen ja tämä tafin täti sano että tässä ei ole mitään epäselvää> täysivero maksettu.
Kerto vielä että 93/6 tapauksissa missä kuukauden ylittynyt, voidaan epäillä ja tarvittaessa tarkistaa onko taysivero maksettu.

Trafilla eivät oikeen millään ymmärtänyt miksi inssi kyseenalaisti tämän pajeron.

Tuossa haukiputaan konttorilla on se paksu-elvis joka on välillä vähän jokaisella hankala.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.05.2013, 16:15
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.083
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Ukko Näytä viesti
Sen verta aihetta pähkäillyt, että kun itselläni on tuo diesel XJ Jeeppi projekti.

Valmistenumeron mukainen mallivuosi -90
Käyttöönottopäivä 5.6.91

Ajoneuvoluokka M1 / henkilöauto.
Mutta lisätiedoissa on maininta: "Tarkempi nimitys: Maastohenkilöauto"

Lisäksi maininta: "Pakokaasupäästöt hyväksytty ANA 65 PYK:n perusteella. 01.01.93 alkaen käyttöön otettaville autoille uudet mallitiedot tyyppikoodilla 5055052817"

----

Autossa ei ole ulosottoa, jonka tuo M1G/maastohenkilöauto virallisesti tarvitsisi.

Lisäksi tuo pakokaasu päästö teksti juttu, viittaisi siihen, että olisi suomeen tuotu/rekisteröity vuoden -93 jälkeen, mutta koska alkuperäinen käyttöön otto ollut jo -91, niin menee vanhan tyypin mukaan.
1.8.1990 jälkeen rekisteröidyssä maasturissa ulosottopakkoa ei ole.

Tuo teksti viittaa suomiautoon, ulkoota tuodulle ei tuollaisia tulostuis.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.05.2013, 20:23
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
1.8.1990 jälkeen rekisteröidyssä maasturissa ulosottopakkoa ei ole.

Tuo teksti viittaa suomiautoon, ulkoota tuodulle ei tuollaisia tulostuis.
OK. Selvitellään asiaa...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.04.2013, 18:43
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.083
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja w460 Näytä viesti
Heps, mitenkä on, voinko muuttaa v.82 käyttöönotetun huoltoautoni maastohenkilöautoksi ja sitten mahdollisesti tulevaisuudessa joko takaisin huoltoautoksi tai maastopakettiautoksi?

Tarviiko tän ikäisessä autossa olla takapenkeillä turvavöitä muutoskatsastuksen yhteydessä? Tarkoitus on toki turvavyöt geehen laittaa, toteutus on vaan auki ja autoon pitäisi saada yksi lastenistuin laillisesti lisää (onko lastenistuin laillista kiinnittää vaikka kuormaliinoilla?) Ja jos joku tietää, saako sikaosaston 1+2 tai 2+2 keskelle katsovaa istuinta ilman turvavöitä mukaan otteeseen?

Kiitos!

/Tommi
Joo. Ei. Ei.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.04.2013, 10:06
BrahesoundS BrahesoundS ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 29.04.13
Sijainti: Raahe
Viestit: 8
Perusasetus

Juuri palstalle liittyneenä ja ensimäistä maasturia haaveilevana ajattelin kysyä aiheeseen liittyviä "tyhmiä" kysymyksiä.. Voi olla, että on suoraan tai epäsuoraan tähänkin vastaus..
Eli olen tuossa katsellut kakkosautoksi Mitsubishi Pajero 2.5 Comfort Wagon TD IC vm.90, eli GEN I pitkä koppaista. Koska auto tulisi olemaan työautona, niin verot pitäis saada mahdollisimman pieniksi. Kiisseliverollinen auto kun jo löytyy taloudesta ennestään. Monenmoista lakitekstiä on kirjoitettu tähän ketjuun ja ilmeisesti tuollaista -90 vuosimallin pajeroa koskee pakettiautoksi muuttamisessa 3m3 tilavuus pykälä? Eli saako kyseisen auton käytännössä rekisteröityä pakuksi vai onko huoltoauto ainoa vaihtoehto, ilman että pitäis mitään jälkiveroja autosta maksella? Ilmeisesti huoltoauton vero on jossain 400-500€ tienoilla vuodessa ja perään pitäis lyödä 80 lätkä kun taas pakuna vero 100€ kieppeillä?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 29.04.2013, 12:53
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.083
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BrahesoundS Näytä viesti
ilmeisesti tuollaista -90 vuosimallin pajeroa koskee pakettiautoksi muuttamisessa 3m3 tilavuus pykälä? Eli saako kyseisen auton käytännössä rekisteröityä pakuksi vai onko huoltoauto ainoa vaihtoehto, ilman että pitäis mitään jälkiveroja autosta maksella? Ilmeisesti huoltoauton vero on jossain 400-500€ tienoilla vuodessa ja perään pitäis lyödä 80 lätkä kun taas pakuna vero 100€ kieppeillä?
Huoltoauto ainoa vaihtoehto jos et halua laminoida jotain jollaa kattokorotukseksi.

Huoltoautoksi rekisteröidyllä pakettiautolla ja normaalilla pakulla samat vuotuiset verot/maksut, eli n. 420 € henkilöautoa pienemmät.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 02.05.2013, 16:12
BrahesoundS BrahesoundS ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 29.04.13
Sijainti: Raahe
Viestit: 8
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Huoltoauto ainoa vaihtoehto jos et halua laminoida jotain jollaa kattokorotukseksi.

Huoltoautoksi rekisteröidyllä pakettiautolla ja normaalilla pakulla samat vuotuiset verot/maksut, eli n. 420 € henkilöautoa pienemmät.
Ok. Eli ei muutakuin penkit pois ja reiät umpeen popniiteillä ja kuorman sidonta rakseilla. Miten turvavyöt, pitääkö poistaa kokonaan? Saako takatilaan tehdä vaneerista kiinteitä säilytys/kuljetus laatikoita ja vetää pohjan muuten tasaiseksi kokoalueelta vaneerilla? Oliko niin, että huoltoautoon löydään 80 lätkä persiiseen?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.05.2013, 16:34
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Missä hyväksytään huoltoajoneuvoksi muuttaminen kun auton omamassa on alle 1800kg???? Forssassa tuli ehdoton ei kun ehdotin että autoon tulee helmapalkit,vinssi ja turvakaaret millä saan auton painon ylittämään tuon 1800kg.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 05.05.2013, 16:36
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.083
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero Näytä viesti
Missä hyväksytään huoltoajoneuvoksi muuttaminen kun auton omamassa on alle 1800kg???? Forssassa tuli ehdoton ei kun ehdotin että autoon tulee helmapalkit,vinssi ja turvakaaret millä saan auton painon ylittämään tuon 1800kg.
Kuka semmosta on täällä kertonu?

Ja tottakai omamassaa voi ja saa muuttaa. Yli 5%:n muutokset huomioidaan pakuissa.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 10.05.2013, 23:11
w460 w460 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.07.12
Sijainti: pk-seutu
Viestit: 75
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja w460
Heps, mitenkä on, voinko muuttaa v.82 käyttöönotetun huoltoautoni maastohenkilöautoksi ja sitten mahdollisesti tulevaisuudessa joko takaisin huoltoautoksi tai maastopakettiautoksi?

Tarviiko tän ikäisessä autossa olla takapenkeillä turvavöitä muutoskatsastuksen yhteydessä? Tarkoitus on toki turvavyöt geehen laittaa, toteutus on vaan auki ja autoon pitäisi saada yksi lastenistuin laillisesti lisää (onko lastenistuin laillista kiinnittää vaikka kuormaliinoilla?) Ja jos joku tietää, saako sikaosaston 1+2 tai 2+2 keskelle katsovaa istuinta ilman turvavöitä mukaan otteeseen?

Kiitos!

/Tommi


ja MaTTi vastasi: Joo. Ei. Ei.

1. Moi taas, onko nää vastaukset ekaan kysymykseen, eli voi muuttaa maastohenkilöautoksi, mutta ei enää takasin miksikään muuksi?

2. Toinen kysymys, jos menen muuttamaan tän v.82 ensimmäistä kertaa käyttöönotetun geen maastohenkilöautoksi, niin minkä vuoden mukaan sitä vuosikatsastetaan vastaisuudessa? Vuoden 1982 mukaan, jolloin mm. pakkivalo, nopeusmittari, takapenkin turvavyöt eivät olleet vielä pakollisia vai v2013 sääntöjen mukaan? Vai meneekö tuo sen mukaan, onko auto joskus aikaisemmin ollut henkilöautoksi rekisteröity?

3. Trafin nettisivuilta näin, että autolla on ollut kahdeksankymmentäluvulla kolmekin muutoskatsastusta, tää kait viittaa ajoneuvotyypin muutoksiin?


Dänks!

/Tommi
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 10.05.2013, 23:39
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja w460 Näytä viesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja w460
Heps, mitenkä on, voinko muuttaa v.82 käyttöönotetun huoltoautoni maastohenkilöautoksi ja sitten mahdollisesti tulevaisuudessa joko takaisin huoltoautoksi tai maastopakettiautoksi?

Tarviiko tän ikäisessä autossa olla takapenkeillä turvavöitä muutoskatsastuksen yhteydessä? Tarkoitus on toki turvavyöt geehen laittaa, toteutus on vaan auki ja autoon pitäisi saada yksi lastenistuin laillisesti lisää (onko lastenistuin laillista kiinnittää vaikka kuormaliinoilla?) Ja jos joku tietää, saako sikaosaston 1+2 tai 2+2 keskelle katsovaa istuinta ilman turvavöitä mukaan otteeseen?

Kiitos!

/Tommi


ja MaTTi vastasi: Joo. Ei. Ei.

1. Moi taas, onko nää vastaukset ekaan kysymykseen, eli voi muuttaa maastohenkilöautoksi, mutta ei enää takasin miksikään muuksi?

2. Toinen kysymys, jos menen muuttamaan tän v.82 ensimmäistä kertaa käyttöönotetun geen maastohenkilöautoksi, niin minkä vuoden mukaan sitä vuosikatsastetaan vastaisuudessa? Vuoden 1982 mukaan, jolloin mm. pakkivalo, nopeusmittari, takapenkin turvavyöt eivät olleet vielä pakollisia vai v2013 sääntöjen mukaan? Vai meneekö tuo sen mukaan, onko auto joskus aikaisemmin ollut henkilöautoksi rekisteröity?

3. Trafin nettisivuilta näin, että autolla on ollut kahdeksankymmentäluvulla kolmekin muutoskatsastusta, tää kait viittaa ajoneuvotyypin muutoksiin?


Dänks!

/Tommi
1) Voit muutella rauhassa Henkilöauto <-> Huoltoauto väliä vaikka kuinka monesti.

2) Ihan v. 82 sääntöjen mukaa. Henkilöautossa pitää olla etuvyöt vuodesta -71 lähtien, takana -81 lähtien. Pakettiautossa taasen edessäkin vasta -84 lähtien.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 11.05.2013, 08:12
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.284
Perusasetus

Mitenhän tuollainen "kaksikäyttöauto" ilman takapenkkiä...saako siihen kolme istumapaikkaa sellaisella leveällä vänkärin penkillä kuten huoltoautoihin, jos vaan se ohjaamon leveys riittää? Lähinnä G-mersua mietin....
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 11.05.2013, 08:31
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Ulkomuistista 110 senttiä ratin keskeltä apparin oveen ni onnistuu.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 10.05.2014, 11:31
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Kiinnostaisi tuoda esim Virosta maasturi (joka olisi kuitenkin siellä ollut hyvin vähän aikaa), jolla on vetopaino 3500 kg (tai lähellä sitä). Auto tulisi peräkärrynvetokäyttöön eikä sitäkään kovin usein, joten 2 paikkaisena pärjäisi mainiosti.

Yhtenä vaihtoehtona Jeep Grand Cherokee 3.1TD (tai V8) -99...-02

Tossa tullin tilastoja katselin, niin siellä oli toteutuneissa autoveroissa pakettiautojen puolella muutamia dieselmaastureita (ML, Frontera, Pajero jne).

Siis mitä iloa on tullata/rekisteröidä se suoraanpakettiautoksi, onko muitakin syitä kuin alv yrityskäytössä?

Tuontimaasturi joka on maastohenkilöautoksi rekisteröity Suomessa ja verot maksettu. Niin siitä saa pakettiauton ongelmitta, mutta tuliko huoltoautopuolella ongelmia, jos omapaino ylittyy 1800 kg?

Ajatuksena on 2000 -paikkeille soveltuva auto, missäs kohtaa painon perustainen käyttömaksu muuttuu CO2 pohjaiseksi, tuollainen olisi edullisempi... 2002 olis ainakin kokonaispainoon perustuva, jos kokonaismassa yli 2500 kg.

Pohdintaa:
Grand Cherokeen on kokonaismassa on alle 2500 kg :/. Siis pitäisi olla 2001 tai vanhempi. Mutta löytyykö 2002 dieseliin CO2 arvoja,?

Näköjään löytyy 2002
Grand Cherokee 3.1 TD A4 Laredo 308 11,7 9,7 14,9 3120 103 1973 4V 5 0,077 65450
Grand Cherokee 4.7 A5 Limited 530 16,8 13,6 22,5 4700 164 1973 4V 5 0,114 83100 (miehekäs Trafin mukaan 2002 4.7 V8 CO2 530 g/km)

jatkaa tutkiskelua

j.h

Viimeksi muokannut jpisteh : 10.05.2014 16:55
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
muutoskatsastus, pakettiauto


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään pajero,2+2 pakettiauto Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 19.12.2008 23:29
Pakettiauto? Tekniikka & Jutustelu 12 07.11.2006 19:39
Siitä MAASTOAUTOSTA sjeeppi Chit-Chat 8 04.02.2006 18:39
Pakettiauto O/M/V Muut 0 11.10.2004 14:09
autovero maastoAutosta Tekniikka & Jutustelu 0 14.01.2003 12:03


Sivu luotu: 02:16 (GMT +2).