![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kiekkamittari toimii normaalisti, vois olla alkujaan bensavehje. Mutta mutta, nytpä tulikin kysyttävää teiltä! Tajusin just kun värkkäsin tuota autoa että taka-akselilla, kuskin puoleisessa navassa on joku ihme systeemi, minkä toivon olevan tasauspyörän manuaalilukko. Laitan kohta kuvaa!
|
||||
|
||||
![]()
Ruotsintuonti?
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
eikös nuo oo jotain kilometri tarkkailu juttuja vai oonko minä humala unissani kuullu nuista?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
mutta 99.9 % että kyllä nyt allahi ei oo kuullu tasauspyörästön lukkoa en ole ikinä nimitäin nähny kytkettävän vetarista
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eli se on luutavasti tollanen kilometrien tarkkailu laite, koska ruotsissa on joskus määräytynyt dieselvero ajettujen kilometrien mukaan. eikä sillä ollutkaan mitään tekoa rahaa vastaan ajamisen kanssa niin kun mun hatara muistini luuli ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kohta ei oo kaunista katottavaa ku isolta mieheltä pääsöö märy.
![]() Totuus käy kipeää.
cap, d21, king, king cap, kingcap, nissan |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Nissan King Cap D21 about 1987 | NiFa1 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 02.08.2013 11:07 |
Myyty King Cab D21 laturi | bj45lava | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 04.05.2013 17:50 |
Myyty King Cab D21 Vetokoukku | bj45lava | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.03.2011 14:25 |
Ostetaan Aurinkolippa king cap D21 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 22.08.2009 13:21 |
Myyty Nissan King Cap 2,5dsl 4X4 vm.1987 | Pioneer | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.06.2009 16:32 |