![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tällä hetkellä vituttaa tää nykynen työpaikka sen verran et tekis mieli vaihtaa. Teet just niinku pomo sanoo ja puol tuntii myöhemmin ei ookaan hyvä ja saa haukut päälle. Vitun vittu.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
|
|||
|
|||
|
No parisuhteessa ei onneks toistasek oo tuo ilmiö ollu havaittavissa..en jaksa vaivata itteeni niin paljoo et menisin varta vasten päälle ajamaan. Jos uskaltasin nii irtisanosin itteni viikon sisällä. Meiltä päin on vaan hankalaa löytää töitä..
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mitä sie turhaa tuosta pulttia otat. Annat mennä toisesta korvasta siään ja tosesta ulos. Teet ammattilaisena omat ratkaisusi ja niin saat vähitellen lisää toimintatilaa eikä pomot ittuile. Hyvät pomot kun osaa antaa arvoa oikeille ammattilaisille, huonot ei ymmärrä ja jos niitten mukaan menee, on hommat kohta ihan reisillä. Tälleen.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siihen voi sitten aina vedota, kun huomautettavaa löytyy.
|
||||
|
||||
|
Paperilta saattaa vaan löytyä jotain muuta kuin ohjeet, jos noita kyselee..
|
|||
|
|||
Ei nää mazdarangerit kestä mitään...
Voihan video... ...nyt jo 13 vuoden jälkeen vetarin suojakumi rikki. Vasta vähän päälle 200 tuhatta ajettu kumi ja nyt jo palkeen pohjasta halki
![]() Ja saman puolen jarrusatulakin alkoi jumittaa, alkuperäinen sekin ![]() Ja tietysti sen saman puolen (!?!) ylätukivarren helat väljät, vetää vähän oikealle, orggikset nekin ![]() Leimamies ei huomannut kuin sen vetarin kumin itse huomasin muut remonttia tehdessä.
|
||||
|
||||
|
Lentsikasta loppu löpö Sodankylän kohdalla, eli rantaloma vaihtu hiihtolomaksi.
Noh, kyllähän sitä täälläkin juopottelee kun Glutton ja Nalle kerta tarjoo
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Se ku tilasin kiinteän laajakaistan soneralta, ja sitte 3vko oottelun jälkee ku piti olla kytkentä ni ei tullukkaa, no soittoa sinnepäin ni parinpäivän päästä ne soitti et kiinteistökaapelia ei oo kytketty. Ja Dna:n kaapelit täällä et soita sinne.
Sitte soittamaa DNA:lle ja parin kerran jälkee ne laitteli sitte kyselyä et ei oo kytketty, vaikka tähän taloon on se ostettu aikanaa, ja kiinteä puhelinki ollu ainaki vielä 2007 ja nyt sitte ne sanoo et 882€ ja ne voi kytkeä sen uudestaa, mutta kuka sen on halunnu irtikytkeä ei ole selvinny mistää... Ja ei voi soittaa kellekkää kuka tietäis ku käsketää vaa soittaa asiakaspalveluun, eikä ne raukat tiiä mistää mitää No täytyy varmaa sitte pärjäillä mokkulalla... saatana.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Jos talossa on hallitus ( muu kun oman perheen) niin pyydä hallitukselta selvitys mistä johtuu ettei talossa yhteydet toimi jos ne kuitenkin joskus on taloon oikein rahalla hankittu ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 05.09.2005 08:32 |