Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.04.2013, 16:05
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyky Näytä viesti
juu siin on just sellanen kyhäelmä kun män lehtijouset poikki edellis kerral ni sit kyhättiin kierteet ja jätettiin lehtien puolikkaat tukivarsiksi sekä ostettiin iskarit ja jarruputki jotka makso 38e sit petti iskarin alapään kiinnikkeet mut taas oli hauskaa täytyy varmaan rajottaa ulos joustoa esim kettingil
No eiks noita HJ:n vanhoja jousipakkoja ole Reiman nurkat puolillaan, niin ei tarvis kikkailla

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.04.2013, 21:35
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
No eiks noita HJ:n vanhoja jousipakkoja ole Reiman nurkat puolillaan, niin ei tarvis kikkailla
ei enää yhtään lattarauta jousta nurkis
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.05.2013, 06:04
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Torstaina 9.5.2012 olis taas mahdollista päästä ajelemaan.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.05.2013, 06:39
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Ny olis huokeita kypäriä tarjolla, jos sellaista on vailla.


http://www.racingpalvelu.fi/kauppa/i...product_id=640
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.05.2013, 11:55
antti.h antti.h ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.10.10
Sijainti: Lemu
Viestit: 145
Perusasetus

torstaina vois tulla jos vain selkä on siinä kunnossa että pystyy istumaan autossa taas

mihin aikaan meinaatte alotella
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.05.2013, 11:41
kimble7 kimble7 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: nousiainen
Viestit: 208
Perusasetus

voisin tulla vanhimman muksun kanssa räpsimään kuvia jos ketään ei haittaa?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.05.2013, 15:34
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja antti.h Näytä viesti
torstaina vois tulla jos vain selkä on siinä kunnossa että pystyy istumaan autossa taas

mihin aikaan meinaatte alotella
Klo 12 olisi tarkoitus.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.05.2013, 21:00
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Tulihan ajelutettua vieraita ja mukavaa kuulemma oli. Kaatokin saatiin aikaiseksi ja Opa kohteliaana kaatoi omalle puolelleen. Mikähän on että nutulleen menee aina kun on naisia kyydissä
Kiitos Kankulle vinssin lainasta.
Jokunen kuva
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2013-05-09 12.35.25.jpg‎
Views:	307
Size:	158,4 Kt
ID:	36872   Click image for larger version

Name:	2013-05-09 12.43.56.jpg‎
Views:	338
Size:	93,6 Kt
ID:	36873   Click image for larger version

Name:	2013-05-09 14.04.37.jpg‎
Views:	730
Size:	127,8 Kt
ID:	36874   Click image for larger version

Name:	2013-05-09 14.31.17.jpg‎
Views:	359
Size:	122,5 Kt
ID:	36875   Click image for larger version

Name:	2013-05-09 14.31.29.jpg‎
Views:	343
Size:	142,3 Kt
ID:	36876  

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offroad: Oriveden seutu milsim Tapahtumat 50 05.04.2016 22:06
Salon seutu&ympäristö vexxi Tapahtumat 992 23.08.2012 06:15
Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta pee Chit-Chat 0 27.11.2008 21:27
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai rairai Tapahtumat 3 08.08.2006 15:25
Porin seutu? Ahis Tekniikka & Jutustelu 6 24.11.2005 21:02


Sivu luotu: 09:53 (GMT +2).