![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Parsattoo kilsoo rullailtu IsollaRosvolla ni sen kunniaksi taidan napsauttoo auki yhen nalleolusen
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Sunnarit?
Käy.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei pysty
Neljältä pitää nousta ja nokka kohti Savoa.
__________________
HJ61 MMC |
|
#4
|
||||
|
||||
|
jeepin sähköt suomalaistettu ja vinssi asennettu eteen. tallia siivoilin, pihaa kotona haravoin ja huomasin et 2 perkeleen isoa mäntyä oli menny nutullee jossai vaihees talvea.. harmivaa ku just naapuri puolel
rännit kävin TAAs koluamassa puhtaaks ku on tuota havua siel hiukan. ja koko päivän tissutellu hyvinki maltillisesti pirkkua ja nyt lämpee sauna!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sehän on vast huomen..
![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
No niinhän se on
Mut sitte on aamulla ihan kuollu
__________________
HJ61 MMC |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kyl mä ny kuitenki ainakin yhden otan
__________________
HJ61 MMC |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ei tullu ihan puuntakaa toi juttu
![]() ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 22.04.2013 19:32 |
| Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! | Rompe1 | Chit-Chat | 2543 | 18.03.2013 22:59 |
| Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
| olut ja sit sätti | junnu78 | Chit-Chat | 3171 | 12.04.2012 08:20 |
| AUTOVEROMUUTOS 1.4.2012 JA AJONEUVOVEROMUUTOS 1.1.2013... | Kylmit | Chit-Chat | 9 | 10.10.2011 15:40 |