![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Itsellä edessä sama homma, Lavor antautui ja jotain kestävämpää mielessä seuraavaksi.. Mistä ostit ja mitä kustansi tuo 10/120Kränzle ?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
stihlin re 98 tuli haettua hintaan 199€, seuraava tais olla se re128 hintaan 259€...
aika hyvä ensivaikutelma, kyllä tuollakin auton pesee. jatkoletku ehkä tulee hankittua tuohon, toinen hyvä hanke olisi pitempi johto et ei tarvis jatkojohdon kans puljata.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Messinkipumpus se hyväpuoli et sen näköjää voi juottaa kuntoon jos sattunu talven aikana jäätymään :-)
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta pesukokemukset puuttu vielä, kun viikonloppu meni pestessä isolla lainatulla Kärcherin kuumavesi pesurilla. Mutta testaillaan Kränzlee, kun taas saa sotkettua jotakin. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tossa halvin ebay.de kränzle kotiin toimitettuna.
http://www.ebay.de/itm/Kranzle-Hochd...item460dfbcb69 Nim: lottovoittoa odotellessa
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tällä lähtee paskat vehkeistä
Eikä tarvi kaapeleita vedellä perässä. Eikä tarvi painevettä. Offimiehen unelma!!Itellä työmaalla 2 kappaletta noita ja voin suositella. Normaali hinta tuolla on 500-700 mutta tuolla ois vielä 1kpl jäljellä halavalla. http://www.nettivaraosa.com/tyokalut/1362987
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ei kellään olis mitään hyvää ideaa miten painepesurin voisi rakentaa autoon siten, että tarkotus olis hyödyntää auton moottorin parempia voimia verrattuna valovirtaan?
Valovirta on melko lussu voimanlähde painepesuun? En kauheesti tykkää myöskään pienistä ja kovaa ääntä pitävistä paikallismoottoreista. Joku tällänenhan olis kiva, ei vaan ole rahaa tohon eikä sähköjäkään: http://www.clen.fi/fi_clen_item_51.html |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Siinä niin tehokas painepesuri kun lompakko ja moottoriteho antaa myöden! Mulla kävi tuuri kun vanha romu SataJet voimavirtapesuri (4kw)yllämainitulla kissapumpulla nakattiin edellisestä työpaikasta romulavalle(imuteho oli vissiin 750L/H). Mukana meni lähes uusi pistooli ja n.20m paineletkua. Arvatkaa kuka joutui tyhjentämään sen lavan.. Uudet männät vaihdoin haljenneiden tilalle ja aloin pesemään ja kyllä potkii (ja on potkinut jo aikamonta vuotta)! Ostin keväällä kokeeksi lavorin hiekkapuhallus suuttimen ja sovitin tuohon ja toimii erittäin hyvin! hiekkaa kuluu vähän ja kerrostuneetkin ruosteet lähtee tehokkaasti, joten suosittelen! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Veneessä luistaa joku mutta mikä??? | tsephyr | Chit-Chat | 21 | 24.07.2012 22:00 |
| 96-98 pickup, mutta mikä? | macro | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.03.2010 16:14 |
| Kompura vuotaa, mutta mikä osa on kyseessä? | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.01.2010 09:08 |
| Rover V8 mutta mikä laatikko? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.07.2006 16:11 |
| Pajeen vinssi, mutta mikä? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.08.2005 19:30 |