Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.04.2013, 17:28
Kylmit Kylmit ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.01.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti

Ite meinasin iha ensin tuollaisen testivoittaja Stihlin hakee, mut nyt olen päätyny uhraamaan enempi rahaa ja tilasin 10/120 kränzlen, mutta saas nähdä koska se saapuu sitte kotio ja pääsee kokeileen.

Itsellä edessä sama homma, Lavor antautui ja jotain kestävämpää mielessä seuraavaksi..

Mistä ostit ja mitä kustansi tuo 10/120Kränzle ?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.04.2013, 12:56
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

stihlin re 98 tuli haettua hintaan 199€, seuraava tais olla se re128 hintaan 259€...

aika hyvä ensivaikutelma, kyllä tuollakin auton pesee. jatkoletku ehkä tulee hankittua tuohon, toinen hyvä hanke olisi pitempi johto et ei tarvis jatkojohdon kans puljata.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.04.2013, 15:13
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Messinkipumpus se hyväpuoli et sen näköjää voi juottaa kuntoon jos sattunu talven aikana jäätymään :-)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.04.2013, 20:20
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmit Näytä viesti
Itsellä edessä sama homma, Lavor antautui ja jotain kestävämpää mielessä seuraavaksi..

Mistä ostit ja mitä kustansi tuo 10/120Kränzle ?
Kärkkäinen.com ja hinta kokolailla 457€ tuohon lähi taajaman Siwaan toimitettuna. Ja kun hain pakettia, niin yllätys oli mieluisa, kun paketissa luki 10/122, joka ilmeisesti päivitetty versio paremmilla tiivisteillä??? Näin olin kuulevinaan ainaki. On se vaan näppärän pieni paketti ja jos pesuteho on vielä sitä mitä juttujen mukaan on saanu ymmärtää, niin hyvä!




Mutta pesukokemukset puuttu vielä, kun viikonloppu meni pestessä isolla lainatulla Kärcherin kuumavesi pesurilla. Mutta testaillaan Kränzlee, kun taas saa sotkettua jotakin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.04.2013, 21:03
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Tossa halvin ebay.de kränzle kotiin toimitettuna.
http://www.ebay.de/itm/Kranzle-Hochd...item460dfbcb69
Nim: lottovoittoa odotellessa
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.04.2013, 05:52
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Tossa halvin ebay.de kränzle kotiin toimitettuna.
http://www.ebay.de/itm/Kranzle-Hochd...item460dfbcb69
Nim: lottovoittoa odotellessa
Tuolta tilasin itse perjantaina.
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.04.2013, 06:23
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Viestit: 438
Perusasetus

Tällä lähtee paskat vehkeistä Eikä tarvi kaapeleita vedellä perässä. Eikä tarvi painevettä. Offimiehen unelma!!
Itellä työmaalla 2 kappaletta noita ja voin suositella.
Normaali hinta tuolla on 500-700 mutta tuolla ois vielä 1kpl jäljellä halavalla.

http://www.nettivaraosa.com/tyokalut/1362987
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.04.2013, 11:56
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.062
Perusasetus

Ei kellään olis mitään hyvää ideaa miten painepesurin voisi rakentaa autoon siten, että tarkotus olis hyödyntää auton moottorin parempia voimia verrattuna valovirtaan?

Valovirta on melko lussu voimanlähde painepesuun?

En kauheesti tykkää myöskään pienistä ja kovaa ääntä pitävistä paikallismoottoreista.

Joku tällänenhan olis kiva, ei vaan ole rahaa tohon eikä sähköjäkään:
http://www.clen.fi/fi_clen_item_51.html
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.04.2013, 21:55
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Ei kellään olis mitään hyvää ideaa miten painepesurin voisi rakentaa autoon siten, että tarkotus olis hyödyntää auton moottorin parempia voimia verrattuna valovirtaan?

Valovirta on melko lussu voimanlähde painepesuun?

En kauheesti tykkää myöskään pienistä ja kovaa ääntä pitävistä paikallismoottoreista.

Joku tällänenhan olis kiva, ei vaan ole rahaa tohon eikä sähköjäkään:
http://www.clen.fi/fi_clen_item_51.html
Eihän tuo ole mikään ongelma, tuolta saat painepumpun jonka pistät kiilahihnoilla tai akselilla moottorin pyöritettäväksi: http://www.catpumps.com/
Siinä niin tehokas painepesuri kun lompakko ja moottoriteho antaa myöden!

Mulla kävi tuuri kun vanha romu SataJet voimavirtapesuri (4kw)yllämainitulla kissapumpulla nakattiin edellisestä työpaikasta romulavalle(imuteho oli vissiin 750L/H). Mukana meni lähes uusi pistooli ja n.20m paineletkua. Arvatkaa kuka joutui tyhjentämään sen lavan.. Uudet männät vaihdoin haljenneiden tilalle ja aloin pesemään ja kyllä potkii (ja on potkinut jo aikamonta vuotta)! Ostin keväällä kokeeksi lavorin hiekkapuhallus suuttimen ja sovitin tuohon ja toimii erittäin hyvin! hiekkaa kuluu vähän ja kerrostuneetkin ruosteet lähtee tehokkaasti, joten suosittelen!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Veneessä luistaa joku mutta mikä??? tsephyr Chit-Chat 21 24.07.2012 22:00
96-98 pickup, mutta mikä? macro Tekniikka & Jutustelu 17 18.03.2010 16:14
Kompura vuotaa, mutta mikä osa on kyseessä? Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 6 19.01.2010 09:08
Rover V8 mutta mikä laatikko? A45 Tekniikka & Jutustelu 4 27.07.2006 16:11
Pajeen vinssi, mutta mikä? okkiM Tekniikka & Jutustelu 8 02.08.2005 19:30


Sivu luotu: 09:08 (GMT +2).