![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
juu
Lainaus:
Joo ei mahu samanlaista kyllä millään eteen tota neljän pitkittäisen käyttöä alunperin suunnittelin jakais paremmin kuormaa, jakari mallina olis helppo tehdä mutta juurikin sen takapuslan kesto epäilyttääNo eipä siinä toyotan takapusla versiossakaan hirveesti ole onkelmia ollut, toki on hieman eri versio puslan kiinnitys suunnassa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
3 linkki
JEEP
Ja tossa 3linkki jutussa tuli aivokupla tietenkin tarvii panhardin, kun ei tue toiseen suuntaan lähes ollenkaan lisää kahvia
|
|
#3
|
||||
|
||||
Testing
JEEP
Eipä mahdu tolla clayttoninkaa sydeemillä, tuli koe vedos tehtyä. Ehkä jollain luiruvarsilla mut ei oikeen tunnu hyvältä tässä tapauksessa, tulee koneen hihnapyörä liian lähelle maksimi joustossa ja konetta en haluisi kovinkaan korkeelle nostaa. Oiskos kellään jotain 3 linkki kaavaa tyrkyllä?? |
|
#4
|
||||
|
||||
Päivä täys
Jeep
ei luonnistu kuin jakarina tai (4) linkkinä luultavasti jälkimmäinen vaihtoehto ja panhardilla kun ei saa optimi linkkiä tehtyä. Noh huomenna tutkaillaan lisää. |
|
#5
|
||||
|
||||
OHO
Jeep
Pakko oikeen päivittää kolme päivää saanut pajotettua etupäätä! Josko nyt riittäs inspis taas rakennella, aikaa rupee olemaan mukavasti! |
|
#6
|
||||
|
||||
jotain
Jeep
Takapäätä pajotettu paripäivää rungon kavennusta ja uusi takaosa runkoon, nyt möllöttää renkaillaan ja jousituksen tukemana tulee melko matala! Heti tuli fiilis että iskarit liian pienellä joustolla, mutta eipä roiku aksulat metrin alla mudassa ja ei (ehkä) kippaa niin helposti. Etupää tuottaa edelleen murheita purettu taas alkutekijöihin, mikään mahdu mihinkään enkä halua siitäkään mitään yli korkeeta tehdä ![]() No nyt lähdetään puhtaalta pöydältä kokeilemaan seuraavaa versiota
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Todella mielenkiintoinen ja härski projekti😃 Itselläkin pyöri pitkään mielessä ennen dodgen purkua et hommaan jonkun tuon tyylisen pikku jeepin ja teen siitä. tuleeko kilpivehe?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Wrangler YJ/CJ7 | arzi198 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 18.08.2011 14:04 |
| Myydään Wrangler Tj | Wrang | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.12.2010 13:35 |
| Wrangler | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 21.06.2007 10:04 | |
| O: Wrangler | Wiikki | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.12.2006 12:34 |
| 92 Wrangler ja 33" | KariS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2005 17:06 |