![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Hae keskisuomesta sellanen peli jolla pääsee vaikka tokioon jos siltä tuntuu eli kestää kehä kolmosen ulkopuolellakin.BJ 40-79 2+4 paku valoja saat panna just niinpal ku haluut ja moottori saa päästellä vaikka mitä ku se ei kiinnosta katsastajaa tän ikäsessä. Tekniikassa ei moitteen siaa ( ei savuta eikä syö öljyä ku sen mikä on pakko) ja pellitki voi malata vaikka punasex jos ei rohviilissa oleva kuva miellytä. Korotettu kahella jääliekolla ja alla 33" mutiaiset.Ja lopuksi sokerina pohjalla se hinta 3500€.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:Halpa maastoauto 0-1500€.Ostettu | PatRol | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 31.03.2008 10:16 |
| O: Maastoauto | neli-isi | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.11.2006 00:03 |
| Halpa maastoauto... Suzuki ostettu! | greensj | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 08.11.2006 09:52 |
| o: halpa maastoauto | O/M/V Muut | 18 | 14.03.2005 16:02 | |
| O/ HALPA maastoauto | O/M/V Muut | 2 | 06.02.2005 13:57 | |