![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mistä tilasit lockraitin, ja paljonko maksoi?
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuolta suomen maastoautotarvikkeelta tilasin makso 492€
http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...,486,491&lang= Edit huomaa että tässä on cruiserin akselit
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 17.04.2013 19:58 |
|
|
||||
|
||||
|
Jippigaijee nyt on ajeltu abauttiarallaa 50km 35vitosilla ilman voblailuja
![]() saa niitä panhardin pusliavaihella kun korvakko on irt ![]()
|
||||
|
||||
|
Eilen makkaranpaistoreissu käytiin tossa ajoalueella ja samalla pääsin kokeileen päivitettyjä akseleita. etu kitka ei haitannu jo valmiiksi isoa kääntösädettä juurikaan mutta eipä se paljon pitänytkään. eli etuakselin hyvinlähellä avointa mutta enpä aio kyllä uhrata sekunttiakaan ton kitka kiristelyyn.
Takana lukko pelasi ja etenmiskyky oli huomattavasti viimesyksyä parempi joskin lumisessa kaltossa rinteessä perä oli huomattavasti liukkaampi kun oletin, mutta kaippa tonkin kanssa on opeteltava ajamaan. olen kattelut uusia renkaita nyt alkaa mudzillat kohta tuleen tiensäpäähän pintaa jäljellä arviolta +10mm eli viellä kesän niillä ehkä onnistuu sinnitteleen mutta uusia ois tarviis jo alkaa suunniteleen. mistä porukka on ostanu ja mimmosta suositteletta. pökkyräthän ne ois tietenkin miehekkäin vaihtoehto. koko luokka ois 35 - 37 ja leveyttä minimi 12,5 mielellään leveempikin.
|
||||
|
||||
|
Nyt on patrolliin laitettu renkaita oikeen urakalla.
Ensin hommasin nuo insa super sp trackit kun ajattelin, että kyllä noilla nyt offailee, mutta on noi 33x12,5 vähän pienehköt tohon alle kun veraa vanhaan joka on kulunut 35 mudzilla Nyt on vähän auki viellä myynkö noi insat eteenpäin vai jätänkö käyttis renkaiksi kun tuli tilattua toisetkin 10x15 valssit lipposelta ja rengaskontti.fi:stä löyty sellanen aarre mitä en tienny enään ees uutena saavan nimittäin uudet mudzillat niin pitihän ne tilata kun hintakaan ei päätä huimaa noissa tosin tähän renkaiden suljaus rahaan ois melkeen saanu uudet pokkerit, mutta toisaalta jos noi insat jättäis käyttis renkaiksi niin uudet mudzillat ei pääsis pilluuntumaan asfaltilla ja noille insoille sais viellä leimankin otteesen niin ois sellaset siirtopyörät, että uskaltais kuitenkin vähän tieltäkin poiketa. ja vois vuodenpäästä jo haaveilla siittä etu lukosta kun ei tarvis TOIVOTTAVASTI olla ens kesänä taas renkaita ostamassa. onhan se varma että joku pokkerikuume tässä viellä iskee, mutta pidetään mieli vahvana ei se pokkerikaan pitä jos ei ratas vetä
|
||||
|
||||
|
Parempaa pitoa luvassa tuleville safareille
Ja pitihän se käydä vähän aamujumpallakin tässä yks tylsä aamu
|
||||
|
||||
|
renkaissa piisas pito, mutta kytkimessä ei
![]() perjantaina takerteli pariin otteeseen ja lauantaina loppu puoleenväliin pätkää pikkuseen jänkä ojaan kokonaan sittent tultiin rangen hinauksessa parikilometriä pitkin jänkää. tatsunin vinssistä loppu releboxi '' toivottavasti'' heti maanantaina lähin työreissulle niin ei ole ehtiny senkummemmin tutkimaan. ja rangen mekaaninenkin kävi melko lämpösenä. eilen aamulla sitten lähin hakeen varaosia raanujärveltä, siellä kun oli tollanen setti halvalla ja koneessa aivan uus kytkinasetelma. saman rahaan viis ja neli lovinen laatikko, ja yksi varaosa jakis josta purettu rattaita parempaan talteen. samoten koneesta purettu ne tärkeimmät varaosat eli startti ja laturi. Aukasin ton varaosa jakiksen, että näkis vähän mikä niiden välittämisetä tekee niin hankalan toteuttaa ja totesin, että onpa täällä tosiaan ahasta. eli siirtäjän tangon ja pikkupuolen rattaan välissä tilaa n 1 cm ja kun en ikinä ole ennen jakolaatikkoon kurkannu, niin tulin siihen tulokseen, että josko tosta toisesta laatikosta ottais ton jakolaatikon jokupäivä ja purkais niin pääsis tuonkin sielunelämään tutustumaan. se, että onnistuuko sitä välittämään voi olla toinen juttu. ensin kuitenkin pitäs kytkin laittaa tohon autoon ja mietin, että voittaako mitään välitysten suhteen jos laittaa ton 5 lovisen laatikon paikalleen. Myyjä meinasi, että siinä ois ykkönen vähän lyhyempi, kun tossa neli lovisessa, mutta tidä häntä.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
| Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
| Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
| patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
| Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |