Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.04.2013, 21:20
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti Näytä viesti
joo minäkin ihmettelen et tollasilla 500-700hv koneilla kestää slikseillä lähtee transbrakella 6000rpm taulussa etu pyörät ilmassa 8.5-8.6" lautas pyörillä mut ei kestä välitys hiekalla ja turpeessa pyörän koolla ei tolle välitykselle olle niinkään merkitystä mut ison renkaan antama vääntö kyl vetarin tappaa.
No kait se etuakseli kestääkin jos kerran vehkeet keulii, mut sit pitää olla kyl hyvä taka-akseli.

12bolt taka-aleksi lienee kestävä "katuperä" ja voi keulii ihan sikana. Mut blazerin alla meni pinioni poikki vakio tbi koneen voimilla potterin blazerissa..! Myöskään 9" perä ei oo maasturin akselina ihmeellinen vaikka katuautossa se on jo todella luja. Alennusvaihteet, törkee paino ja isot kumit sekä vaihteleva pito ja vielä monesti vähän pomppiva lehtijousialusta ei mikään oikeen jeesaa tota kestävyyttä.

Mut ilmeisesti rcv:t on päätetty tilata ja koitetaan vaan vahvistaa ostopäätöstä?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.04.2013, 21:32
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
No kait se etuakseli kestääkin jos kerran vehkeet keulii, mut sit pitää olla kyl hyvä taka-akseli.

12bolt taka-aleksi lienee kestävä "katuperä" ja voi keulii ihan sikana. Mut blazerin alla meni pinioni poikki vakio tbi koneen voimilla potterin blazerissa..! Myöskään 9" perä ei oo maasturin akselina ihmeellinen vaikka katuautossa se on jo todella luja. Alennusvaihteet, törkee paino ja isot kumit sekä vaihteleva pito ja vielä monesti vähän pomppiva lehtijousialusta ei mikään oikeen jeesaa tota kestävyyttä.

Mut ilmeisesti rcv:t on päätetty tilata ja koitetaan vaan vahvistaa ostopäätöstä?
Ei ole tilattu akseleita vielä kyllä kuulostelen jos löytyy dana 60 ETEENKIN taakse tulee Dana 60 kun niitä on kotona näin mopari miehellä
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria

WUOKSI OFF ROAD
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.04.2013, 21:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.459
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti Näytä viesti
taakse tulee Dana 60 kun niitä on kotona näin mopari miehellä
Laita taakse 14 pulttinen niin ei tartte ihmetellä.. se on designin puolesta - ainakin osittain - parempi kuin D60, ei tartte shimmien kanssa pelleillä kun vaihtaa välityksen, murikka on fiksumpi rakenteeltaan ja koko akseli on sellaisenaan kestävämpi (kunhan on full float perä). Jos banjon koko hirvittää niin pohjasta voi sheivata aika lailla matskua pois ja paikkaa sen vaikka 12mm:n levyllä kunnolla hitsaamalla

Sitten sulla oliskin jo etuperää varten D60 banjo, tarttis enää putkittaa se ja tilaat jenkeistä akselin päähän C:t ja kääntöpäät sekä muuta pientä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.04.2013, 21:53
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Jos jostain saiskin pätkät 60 pyörän napoja niin tekisinkin itse etu perän, noitä 14 pultisa on nytkin kolme yleisessä myynnissä en ole ostanut sen takia kun niin saksassa kun jenkeissäkin eivät myy noita nato periä kun pareittain et jos ostan sellaset niin ei jää käsiin pyörimään tollasta14 bolttia ne kun ei näytä olevan parhaita myytäviä ja ei kukaan aja katu autolla alta 4 ruuvilla miullakin harvin on 3,91 tihein 4,88
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria

WUOKSI OFF ROAD
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
longfield, rcv


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? H_Nietu Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 18.10.2011 01:40
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
Mitä rangen kone kestää?? Maajussi Tekniikka & Jutustelu 2 21.03.2006 21:58
mahtaakohan tälläset pyörii patrollin alla... pate20 Tekniikka & Jutustelu 22 16.12.2005 18:23
Suzukin jakolaatikko, mitä kestää??? Tekniikka & Jutustelu 0 17.11.2004 13:50


Sivu luotu: 16:27 (GMT +2).