![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jotain vastaavaa tarviis tosta omasta hopeasta kaunottaresta värkätä, löytäis vaan jostain aikaa. Ehkä mää keskityn tähän nettioffailuun ja muiden projektien ihailuun ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs tilasit peltiosat ja paljonko tuli rahtikuluja? Pitäs kasn yks korroosion raiskaama disco innostua jossain vaiheessa korjaamaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
TEMÄHIK |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mites tää Pohdon rojekti etenee, joko Disco on iskussa eli leimattu/metsäkunnossa
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No tää lepäilee suunilleen samassa kuosissa duunin pihalla.
Meni toi selkä toukokuun lopussa semmoseen kuntoon että ei oo Discoilu paljon napannu, mutta nyt pikkuhiljaa paranemaan päin. Jatketaan tätä taas heti ku kunto ja aikataulu sallii. Josko ens hangille?
|
||||
|
||||
![]()
No perhana, parina kesänä (lomien jälkeen onneks) itelläkin selkä krenannut, eipä siinä paljon touhuta mitään joo...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tämäkin kertomus löytyi Kaitsun ansiosta! Jäi noi vanteet mieleen, ovatko kenties Paddockin 15x10 Modulaarit kehällä?
Andy
|
||||
|
||||
![]()
No eipä ole tännekään tullu päiviteltyä.
Vanteet on 8X16 Paddokin modularit. Pikkusen tähän väkästelly puskureita eteen ja taakse. Ja ohjausvarsille suojaa. Pikkuhiljaa se etenee tämäkin.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Läjän mystinen vika? | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 29.12.2009 07:03 |
Mystinen ABS-vika | rhm | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.08.2009 19:41 |
SJ mystinen sähkövika | Caddy | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.04.2008 18:34 |
Blazerin mystinen vika??? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.01.2008 15:26 |
bj:n mystinen NAKS | ya3 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 17.09.2007 19:44 |