![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mitä tälläset vetoakselit kestää (RCV)?http://www.rcvperformance.com/suppor...archby=Vehicle yritin puutellisella ulkomaan kiellä löytää et mikä esim max pyörä koko tai vääntö momentia, tai onko tuon tyylisä veto akseleita muun mekkisiä tarjolla dana44/ GM 10 bolt.
Viimeksi muokannut offroadjouni : 15.04.2013 06:45 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onhan nuo suunnilleen parasta mitä rahalla saa jenkkiakseleihin ristikollisten vetarwiden tilalle - mutta rikki ne menee sopivalla rääkillä niinkuin kaikki muukin. Jounilta taisi mennä Jeep Wrangler JK:n etu- Dana44:n RCV:t takuukorjaukseen/ vaihtoon.Jos en väärin muista niin RCV:n vetareiden pitäisi kestää enemmän vääntöä kuin vastaavan akselin ristikolliset cromo- vetarit.
Taitaa noitten paras puoli kuitenkin olla että ovat vakionopeusnivelet (CV:t), niin ei vatkaa yhtään niin pahasti renkaat käännettynä veto päällä kuin ristikoilla. Huono puoli sitten selvästi kalliimpi hinta laadukkaisiin cromo- vetareihin verrarruna.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Timo_L tiivisitikin jo ihan hvyin. Minulla nuo nivelet alkoivat naputtamaan puolen vuoden ajojen jälkeen, mutta ajoin niillä vielä vuoden sen jälkeen ilman ongelmia. Sitten kun avasin ne, niin "inner cage" oli halki - siis se osa joka pitää kuulat paikallaan maljan sisällä. Takuuvaihto toimi hyvin ja nyt osat on taas timmit eikä naputa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo mietin vaan et miten noi kestäs Blazerissa 38.5 pyörällä ja 8.0L koneen kanssa, kyllä tuon välitysen ja lukon saa kestämään pikku perässäkin mut kun löytäs vahvemman ratkasun vetareihin niin ei tarvias molempiin päihin tota dana60 kanto tutkaa laittaa.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mikä etuperä siinä Blazerissa on? Mielestäni K5:n 10-pulttiseen ei saa RCV:n vetareita.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
kyllä tuon linkin kun avaa ja valitsee chvyn ja k10 k20 niin sieltä löytyy molemmat 28 ja 30 booriset GM etuperät hinta 1385$ sarja
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
No ne väitetään olevat tuplasti vahvempaa kuin alkuperäisen vetari mutta kaikki pettää loppujen lopuksi syystä tai toisesta. Seuraava kysymys on se mitä antaa periksi sen jälkeen kuin vetarit kestää, pitää miettiä koko ketjun läpi ja vahvistaa siinä missä tarvitaan, ei pommivarmat vetarit anna mitään takuuta muiden komponenttien osalta. Päin vastoin se siirtää se heikko kohta seuraavan paikan jne...
Lainaus:
|
![]() |
Luokat |
longfield, rcv |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
Mitä rangen kone kestää?? | Maajussi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.03.2006 21:58 |
mahtaakohan tälläset pyörii patrollin alla... | pate20 | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 16.12.2005 18:23 |
Suzukin jakolaatikko, mitä kestää??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.11.2004 13:50 |