Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.04.2013, 21:46
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Mitä tälläset vetoakselit kestää (RCV)?


http://www.rcvperformance.com/suppor...archby=Vehicle yritin puutellisella ulkomaan kiellä löytää et mikä esim max pyörä koko tai vääntö momentia, tai onko tuon tyylisä veto akseleita muun mekkisiä tarjolla dana44/ GM 10 bolt.


Viimeksi muokannut offroadjouni : 15.04.2013 06:45
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.04.2013, 23:14
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Onhan nuo suunnilleen parasta mitä rahalla saa jenkkiakseleihin ristikollisten vetarwiden tilalle - mutta rikki ne menee sopivalla rääkillä niinkuin kaikki muukin. Jounilta taisi mennä Jeep Wrangler JK:n etu- Dana44:n RCV:t takuukorjaukseen/ vaihtoon.Jos en väärin muista niin RCV:n vetareiden pitäisi kestää enemmän vääntöä kuin vastaavan akselin ristikolliset cromo- vetarit.

Taitaa noitten paras puoli kuitenkin olla että ovat vakionopeusnivelet (CV:t), niin ei vatkaa yhtään niin pahasti renkaat käännettynä veto päällä kuin ristikoilla. Huono puoli sitten selvästi kalliimpi hinta laadukkaisiin cromo- vetareihin verrarruna.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.04.2013, 06:44
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.475
Perusasetus

Timo_L tiivisitikin jo ihan hvyin. Minulla nuo nivelet alkoivat naputtamaan puolen vuoden ajojen jälkeen, mutta ajoin niillä vielä vuoden sen jälkeen ilman ongelmia. Sitten kun avasin ne, niin "inner cage" oli halki - siis se osa joka pitää kuulat paikallaan maljan sisällä. Takuuvaihto toimi hyvin ja nyt osat on taas timmit eikä naputa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.04.2013, 10:22
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

Joo mietin vaan et miten noi kestäs Blazerissa 38.5 pyörällä ja 8.0L koneen kanssa, kyllä tuon välitysen ja lukon saa kestämään pikku perässäkin mut kun löytäs vahvemman ratkasun vetareihin niin ei tarvias molempiin päihin tota dana60 kanto tutkaa laittaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.04.2013, 10:58
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.475
Perusasetus

Mikä etuperä siinä Blazerissa on? Mielestäni K5:n 10-pulttiseen ei saa RCV:n vetareita.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.04.2013, 11:35
kelervotti:n Avatar
kelervotti kelervotti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.01.13
Sijainti: Imatra "enso jääsken pitäjä"
Viestit: 278
Perusasetus

kyllä tuon linkin kun avaa ja valitsee chvyn ja k10 k20 niin sieltä löytyy molemmat 28 ja 30 booriset GM etuperät hinta 1385$ sarja
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.04.2013, 07:03
Sten:n Avatar
Sten Sten ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 13.08.05
Sijainti: Kovjoki, Finland.
Viestit: 544
Perusasetus

No ne väitetään olevat tuplasti vahvempaa kuin alkuperäisen vetari mutta kaikki pettää loppujen lopuksi syystä tai toisesta. Seuraava kysymys on se mitä antaa periksi sen jälkeen kuin vetarit kestää, pitää miettiä koko ketjun läpi ja vahvistaa siinä missä tarvitaan, ei pommivarmat vetarit anna mitään takuuta muiden komponenttien osalta. Päin vastoin se siirtää se heikko kohta seuraavan paikan jne...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti Näytä viesti
http://www.rcvperformance.com/suppor...archby=Vehicle yritin puutellisella ulkomaan kiellä löytää et mikä esim max pyörä koko tai vääntö momentia, tai onko tuon tyylisä veto akseleita muun mekkisiä tarjolla dana44/ GM 10 bolt.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
longfield, rcv


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? H_Nietu Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 18.10.2011 01:40
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
Mitä rangen kone kestää?? Maajussi Tekniikka & Jutustelu 2 21.03.2006 21:58
mahtaakohan tälläset pyörii patrollin alla... pate20 Tekniikka & Jutustelu 22 16.12.2005 18:23
Suzukin jakolaatikko, mitä kestää??? Tekniikka & Jutustelu 0 17.11.2004 13:50


Sivu luotu: 12:07 (GMT +2).