![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Poraruuvi leimassa. Rangolla ja Joonaksella viisumit taskussa, eli mukana ollaan
|
|||
|
|||
|
Pakko nostaa kädet pystyyn, ei vaan yksinkertaisesti riitä aika ja raha saamaan autoa lähtökuntoon ennen reissua. muutakin rahan menoa on tiedossa lähiajoille joten ens kerralla sit...
|
|
|
||||
|
||||
|
No niin ja se perinteinen Juttu eli la-puhelimet kuntoon nyt.just ite tilasin uuden paremman ja pidemmän antennin ja 35w vahvistimen.
|
|
|
||||
|
||||
|
mistäs tapsa tilasit vahvistimen?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
kiitos, tilattu.
|
|
|
|||
|
|||
|
Väihkönen sai tänää beejiin leimattua. Eli Janne ja minä todennäkösesti bj:llä matkaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Kävin sunnuntain ajelemassa Maajussin kanssa patrollila ja tuntuis pelaavan.varaosatkin on jo pakattu.viikonloppuna pikkuhipistelyä ja eturäikkään vaihdetaan bow2 moottori kiitoksia siitä Mikjussille.
ottaako kukaan yhtään varaperä murikkaa matkaan volvolaiseen? mulla ei nyt mahtu kyytiin. jos jollekin mahtuu niin mulla on kyllä varamurikoita. mitä kaikkea volvo akseli osia lähtee kellekkin mukaan? mulla 6-pulttinavalla oleva taka boksi rattaineenja jotain pikku osia ja speciaali ohjaus osia jotka tuskin sopii muille. Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 02.05.2013 21:10 |
|
|
||||
|
||||
|
mulla ei tuu volvon osia muutaku yks kromomurros ja molemmat ohjausvarret.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulle varmaan mahtuis murikka kyytiin, vois sitte sanoa että on volvolaisia vara osia mukana. Aloitan pakkailun tässä nyt pian niin yritän jäsjestää tilaa sellaselle.
Ohjaus tangot lähtee ja yks murros kans ps. mä ja masa tarvitaan ste se 5,99 murikka ja tais samillaki olla samat
PäHäMa MMC Slck Viimeksi muokannut _kekkula_ : 02.05.2013 21:31 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
7.55 on mulla välitys. mäyriksissä on 7.05 ja järkevin olis ottaa 7.05 kun mäyrikseen jos laittaa väärän välityksen niin hankaa vastaan aika perkeleesti mutta muissa autoissa voi sentään ajaan tiellä takavedolla ja mettässä väärä välitys ei haittaa niin paljoa.
|
|
|
||||
|
||||
|
multa löytyy irtonaisena 7,05 murikoita
lähtö näytää vaan aika epävarmalta pyöränlaakeri ollut jo yli viikon tilauksessa eikä mitään kuulu |
![]() |
| Luokat |
| helatorstai, pähäma, safari, venäjä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pähäma Helatorstain venäjän safari 16 -20.5.2012 | mikjus | Tapahtumat | 166 | 19.06.2012 08:23 |
| Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 | mikjus | Tapahtumat | 161 | 13.06.2010 12:30 |
| PäHäMa Helatorstai 2008 venäjän safari 30.4 - 4.5 | mikjus | Tapahtumat | 168 | 11.05.2008 20:12 |
| Pähäma venäjän safari 17 - 20.11.2005 !!! | Tapahtumat | 109 | 23.11.2005 11:21 | |
| Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 | tapsa4x4 | Tapahtumat | 75 | 04.08.2005 11:56 |