![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No joo, Weberin valmis setti LN110 Hiluxiin ei ollutkaa tunnissa pulttaa kiinni sarja. Sovitelaippa ei käynyt imusarjaan kuin hirveällä muokkaamisella. Setin mukana tullut kaasuvivusto ei käynyt paikalleen, mutta sopivan sai muokattua vanhasta. Kaasuläpänlinkku otti kiinni sovitelaippaan, tarvi viilaamista ettei kaasu hirttäisi päälle. Huohottimen letkulähtöä ei saanut setin mukana tulleeseen ilmanputsariin kiinni muuten kuin viilaamalla kaasarin nurkasta palan pois. Kaasunpalautusjousi piti viritellä. Pakosarjaan ilmaa puskeva putkisto piti purkaa pois ja reiät tulpata koska putket ei mahtuneet paikalleen tämän sähköryypyllisen version kanssa. All inclusive by Redline Onneks tällä setillä sai autoon niin mahtavat imuäänet, että kylän teiniautoilijat muuttui kerralla kateudesta vihreiksi
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sillo ku se rassaa Toyotaa !! ![]() ![]()
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16/HighLand Racing www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sit saa kutsua valkotakit noutamaan pyöreeseen pehmeeseen koppiin jos jonkun nelivetoisen Tojotan rekisteriotteessa lukee miun nimi Kartturi meni sortumaan ja oon vähän yrittänyt autella sitä ettei kaveri täysin masennu. Tänään saatiin kulkuneuvoon leima ja ens viikolla vielä tuoreessa maalissa olevat raudat lavalle ja keulalle niin härveli joutaisi myyntiin. Hiluxia halajavat saa ruveta ilmoittautumaan
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Etupyörän akselin ympärille tulee semmonen "peltistefa", samoilla ruuveilla tulee jarrukilpi kiinni. Joskus luin että ei myydä kun toyota tiskillä hintaan 50€ kappale.
Tänään kävin kysymässä tiskiltä ja hinta olikin 130€ kappale, aika kallista. Onko tosiaan totta ettei muualta saa ostettua kun toyotalta. Auto on muuten LN170 Tonne Tamgearssille voisi soitella ja kysyä osaa, muuten näyttäisi olevan paljon kaikennäköistä yleishyödyllistä Viimeksi muokannut Nikso : 10.04.2013 19:48 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kysyjällä ln170, eli ei käy nuo jäykän akselin osat. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Just hain ite marmorilta saman, ei tullu muualta vastaan. Pikkusen yritin nettiäkin kaivella.. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
(vitsi)
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tota mie ja vähän pelkään
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Kannattaako hakee Marmoritiskiltä Hiluxiin kartaanin tukilaakeri, kartaanin ristikot vai mistä onko laadussa eroja hintaan nähden?
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Tukilaakeri löyty mun tapauksessa Tamgearsilta, oli ihan hyvä.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Mulla oli noiden uusien GMB tarvikeristikoiden (muita tarvikkeita ei markkinoilla taida ollakkaan) kanssa vähän ongelmia. Saattoi vika olla työn suorittajassakin, mutta saa oikeesti hifistellä viimesen päälle, että klipsit mahtuu paikalleen. Ja oikeeta rasvaa ei mee läpi oikee millää jos ei ensin poista sieltä ristikon sisältä niitä margariinejä mitkä siellä on valmiiksi ja jotku taitaa vielä pikkusen venyttää niitä laakerikuppien kumitiivisteitäkin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Weber ja LN110 ei oikein heti istu samaan lauseeseen. Olisko kuitennii YN110 vai RN110 hailuksi kyseessä?
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Vaikee sanoa tuntematta Kiinalaisten, eiku Japanilaisten, autojen mallimerkintöjä sen tarkemmin. 1990 22R moottorilla varustettu kenonsiirrin kuitenkin. |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Eli RN110 sitten. LN110:ssä olis 2L-kone.
|
|
#16
|
|||
|
|||
LN170 korotuspalikat
LN170:een on myynnissä tukivarren ja yläpallon väliin 1,5" korkeita palikoita.
Mahtaakohan löytyä 2" korkeita paloja? Kannattaako 2" paloja edes laittaa? Meneekö vetoakselit liian jyrkkään kulmaan? varsinkin ulosjoustotilanteessa. Tietenkin 1,5" ja 2" on aika pieni ero. 2" pidemmät monroen iskarit laitoin tilaukseen. |
|
#17
|
||||
|
||||
|
2lt2 eli turbokoneisen ruiskupumppu tippasee polttoainetta ulos siitä yläkannen välistä. Onko samanmoinen vaihtaa tiiviste sinne kuin vaparin pumppuun tai onko jotain huomioitavaa siinä?
Pitempi starttivieteri ja erinäiset tyhjäkäynti ongelmat- kierrosten muuttelu tyhjäkäynnillä johtunee tuosta vuodosta? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |