Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.04.2013, 20:25
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

No joo, Weberin valmis setti LN110 Hiluxiin ei ollutkaa tunnissa pulttaa kiinni sarja. Sovitelaippa ei käynyt imusarjaan kuin hirveällä muokkaamisella. Setin mukana tullut kaasuvivusto ei käynyt paikalleen, mutta sopivan sai muokattua vanhasta. Kaasuläpänlinkku otti kiinni sovitelaippaan, tarvi viilaamista ettei kaasu hirttäisi päälle. Huohottimen letkulähtöä ei saanut setin mukana tulleeseen ilmanputsariin kiinni muuten kuin viilaamalla kaasarin nurkasta palan pois. Kaasunpalautusjousi piti viritellä. Pakosarjaan ilmaa puskeva putkisto piti purkaa pois ja reiät tulpata koska putket ei mahtuneet paikalleen tämän sähköryypyllisen version kanssa. All inclusive by Redline Onneks tällä setillä sai autoon niin mahtavat imuäänet, että kylän teiniautoilijat muuttui kerralla kateudesta vihreiksi

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.04.2013, 20:35
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.121
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
No joo, Weberin valmis setti LN110 Hiluxiin ei ollutkaa tunnissa pulttaa kiinni sarja. Sovitelaippa ei käynyt imusarjaan kuin hirveällä muokkaamisella. Setin mukana tullut kaasuvivusto ei käynyt paikalleen, mutta sopivan sai muokattua vanhasta. Kaasuläpänlinkku otti kiinni sovitelaippaan, tarvi viilaamista ettei kaasu hirttäisi päälle. Huohottimen letkulähtöä ei saanut setin mukana tulleeseen ilmanputsariin kiinni muuten kuin viilaamalla kaasarin nurkasta palan pois. Kaasunpalautusjousi piti viritellä. Pakosarjaan ilmaa puskeva putkisto piti purkaa pois ja reiät tulpata koska putket ei mahtuneet paikalleen tämän sähköryypyllisen version kanssa. All inclusive by Redline Onneks tällä setillä sai autoon niin mahtavat imuäänet, että kylän teiniautoilijat muuttui kerralla kateudesta vihreiksi
Millo Jeeppimies käy vieraissa ??
Sillo ku se rassaa Toyotaa !!
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.04.2013, 13:48
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Millo Jeeppimies käy vieraissa ??
Sillo ku se rassaa Toyotaa !!

Sit saa kutsua valkotakit noutamaan pyöreeseen pehmeeseen koppiin jos jonkun nelivetoisen Tojotan rekisteriotteessa lukee miun nimi Kartturi meni sortumaan ja oon vähän yrittänyt autella sitä ettei kaveri täysin masennu. Tänään saatiin kulkuneuvoon leima ja ens viikolla vielä tuoreessa maalissa olevat raudat lavalle ja keulalle niin härveli joutaisi myyntiin. Hiluxia halajavat saa ruveta ilmoittautumaan
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.04.2013, 18:56
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

Etupyörän akselin ympärille tulee semmonen "peltistefa", samoilla ruuveilla tulee jarrukilpi kiinni. Joskus luin että ei myydä kun toyota tiskillä hintaan 50€ kappale.
Tänään kävin kysymässä tiskiltä ja hinta olikin 130€ kappale, aika kallista.
Onko tosiaan totta ettei muualta saa ostettua kun toyotalta.

Auto on muuten LN170

Tonne Tamgearssille voisi soitella ja kysyä osaa, muuten näyttäisi olevan paljon kaikennäköistä yleishyödyllistä

Viimeksi muokannut Nikso : 10.04.2013 19:48
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.04.2013, 19:18
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.657
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikso Näytä viesti
Etupyörän akselin ympärille tulee semmonen "peltistefa", samoilla ruuveilla tulee jarrukilpi kiinni. Joskus luin että ei myydä kun toyota tiskillä hintaan 50€ kappale.
Tänään kävin kysymässä tiskiltä ja hinta olikin 130€ kappale, aika kallista.
Onko tosiaan totta ettei muualta saa ostettua kun toyotalta.
En ole varma mutta muistaisin että Tamgearsilta sais noitakin irto-osina, Lipposelta molempien puolten koko pallon tiivististesarja maksaa reilun satasen: http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/22038
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.04.2013, 20:34
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
En ole varma mutta muistaisin että Tamgearsilta sais noitakin irto-osina, Lipposelta molempien puolten koko pallon tiivististesarja maksaa reilun satasen: http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/22038

Kysyjällä ln170, eli ei käy nuo jäykän akselin osat.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.04.2013, 06:29
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikso Näytä viesti
Etupyörän akselin ympärille tulee semmonen "peltistefa", samoilla ruuveilla tulee jarrukilpi kiinni. Joskus luin että ei myydä kun toyota tiskillä hintaan 50€ kappale.
Tänään kävin kysymässä tiskiltä ja hinta olikin 130€ kappale, aika kallista.
Onko tosiaan totta ettei muualta saa ostettua kun toyotalta.

Auto on muuten LN170

Tonne Tamgearssille voisi soitella ja kysyä osaa, muuten näyttäisi olevan paljon kaikennäköistä yleishyödyllistä

Just hain ite marmorilta saman, ei tullu muualta vastaan. Pikkusen yritin nettiäkin kaivella..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.04.2013, 21:43
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Sit saa kutsua valkotakit noutamaan pyöreeseen pehmeeseen koppiin jos jonkun nelivetoisen Tojotan rekisteriotteessa lukee miun nimi Kartturi meni sortumaan ja oon vähän yrittänyt autella sitä ettei kaveri täysin masennu. Tänään saatiin kulkuneuvoon leima ja ens viikolla vielä tuoreessa maalissa olevat raudat lavalle ja keulalle niin härveli joutaisi myyntiin. Hiluxia halajavat saa ruveta ilmoittautumaan
Siis menit, ja poistit pakokaasujenlaimennussysteemin käytöstä? varmaan jotkin viherpiipertäjät käyttää nimimerkkisi selvittämiseen niin paljon esim. googlea niin paljon, että tulee paljon hiilidioksidi päästöjä niin paljon että nuo yli 35 asteen pakkaset on historiaa (vitsi)
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.04.2013, 06:59
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis menit, ja poistit pakokaasujenlaimennussysteemin käytöstä? varmaan jotkin viherpiipertäjät käyttää nimimerkkisi selvittämiseen niin paljon esim. googlea niin paljon, että tulee paljon hiilidioksidi päästöjä niin paljon että nuo yli 35 asteen pakkaset on historiaa (vitsi)


Tota mie ja vähän pelkään
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.04.2013, 16:58
VW Taro:n Avatar
VW Taro VW Taro ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Sastamala "Äetsä"
Viestit: 784
Perusasetus

Kannattaako hakee Marmoritiskiltä Hiluxiin kartaanin tukilaakeri, kartaanin ristikot vai mistä onko laadussa eroja hintaan nähden?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 11.04.2013, 17:40
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VW Taro Näytä viesti
Kannattaako hakee Marmoritiskiltä Hiluxiin kartaanin tukilaakeri, kartaanin ristikot vai mistä onko laadussa eroja hintaan nähden?
Tukilaakeri löyty mun tapauksessa Tamgearsilta, oli ihan hyvä.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 12.04.2013, 14:46
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VW Taro Näytä viesti
Kannattaako hakee Marmoritiskiltä Hiluxiin kartaanin tukilaakeri, kartaanin ristikot vai mistä onko laadussa eroja hintaan nähden?
Mulla oli noiden uusien GMB tarvikeristikoiden (muita tarvikkeita ei markkinoilla taida ollakkaan) kanssa vähän ongelmia. Saattoi vika olla työn suorittajassakin, mutta saa oikeesti hifistellä viimesen päälle, että klipsit mahtuu paikalleen. Ja oikeeta rasvaa ei mee läpi oikee millää jos ei ensin poista sieltä ristikon sisältä niitä margariinejä mitkä siellä on valmiiksi ja jotku taitaa vielä pikkusen venyttää niitä laakerikuppien kumitiivisteitäkin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 10.04.2013, 23:40
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
No joo, Weberin valmis setti LN110 Hiluxiin ei ollutkaa tunnissa pulttaa kiinni sarja.
Weber ja LN110 ei oikein heti istu samaan lauseeseen. Olisko kuitennii YN110 vai RN110 hailuksi kyseessä?
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 11.04.2013, 06:59
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Weber ja LN110 ei oikein heti istu samaan lauseeseen. Olisko kuitennii YN110 vai RN110 hailuksi kyseessä?

Vaikee sanoa tuntematta Kiinalaisten, eiku Japanilaisten, autojen mallimerkintöjä sen tarkemmin. 1990 22R moottorilla varustettu kenonsiirrin kuitenkin.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 17.04.2013, 18:11
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Vaikee sanoa tuntematta Kiinalaisten, eiku Japanilaisten, autojen mallimerkintöjä sen tarkemmin. 1990 22R moottorilla varustettu kenonsiirrin kuitenkin.
Eli RN110 sitten. LN110:ssä olis 2L-kone.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 17.04.2013, 19:40
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

LN170 korotuspalikat


LN170:een on myynnissä tukivarren ja yläpallon väliin 1,5" korkeita palikoita.
Mahtaakohan löytyä 2" korkeita paloja?
Kannattaako 2" paloja edes laittaa?
Meneekö vetoakselit liian jyrkkään kulmaan? varsinkin ulosjoustotilanteessa.
Tietenkin 1,5" ja 2" on aika pieni ero.
2" pidemmät monroen iskarit laitoin tilaukseen.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 19.04.2013, 09:05
tonnisata:n Avatar
tonnisata tonnisata ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.06
Sijainti: Pyhäjärvi
Viestit: 1.120
Perusasetus

2lt2 eli turbokoneisen ruiskupumppu tippasee polttoainetta ulos siitä yläkannen välistä. Onko samanmoinen vaihtaa tiiviste sinne kuin vaparin pumppuun tai onko jotain huomioitavaa siinä?

Pitempi starttivieteri ja erinäiset tyhjäkäynti ongelmat- kierrosten muuttelu tyhjäkäynnillä johtunee tuosta vuodosta?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 06:43 (GMT +2).