![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hyvää settiä monessa kirjoituksessa. Aika se tässä elämässä on rajallista, tekemistä olisi vaikka kuinka. Saattaa kuulostaa lällyltä mutta ite tingin omasta ajasta lapsien ja perheen edessä. Pikkusen ehtii projektia ropata mutta ei siitä omin voimin valmista tule. Justiinsa eilen palkkasin nuoren kaverin hitsamaan auton kasaan . Sitten pystyy aloittamaan tekniikan läpikäynnin. Nykyinen projekti on siitä poikkeuksellinen, että vanhempi tyttö on ilmoittanut vievänsä sen kahden vuoden päästä mukanaan maailmalle
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 08.04.2013 08:14 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onneksi näyttää muillakin projektit venyvän, itse olen Jeeppiin saanut hommattua lukot ja tarvittavat vinssit jo kolme vuotta sitten, ovat myyntipakkauksissa vielä... No molemmat vinssit paikoillaan ilman sähköjä ja takavinssin vaijerikin on vielä hyllyssä, hohhoijaa jokohan sitä tänä keväänä saisi kaikki paikoilleen.
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty DATSUN 1000 PROJEKTIT | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.04.2010 06:20 |
| Äänestys Maasturi projektit 2008. | Bruno | Chit-Chat | 9 | 12.11.2008 15:51 |
| Äänestys Maasturi projektit 2007 | Bruno | Chit-Chat | 33 | 13.10.2008 16:45 |
| Isutzu projektit | tomppa78 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.09.2008 19:40 |
| Projektit ei edisty... | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 30.09.2004 15:55 |