![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
kaitsit pitkästä aikaa tarvii lähtee kattomaan
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ -Team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler 2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4 Ford F600 4x4 marmon herrigton PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4 JEEP J4000 4x4 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Laitilasta 3-4 autoa tulossa...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Juu, mekin tullaan ainakin wanhalla wihreellä... Valkoistakin tekis kyllä mieli hiukan kiusata... Katotaas ny mitä viikonloppu tuo tullessaan.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Minkä lainen safari maaston suhteen olis tiedossa??
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Safarilenkki kiertää metsässä jossa kiviä ja kantoja luonnollisesti. Jonkinlainen pohjapanssari olis hyvä ehkä olla, mutta ei mullakaan ollut aikoinaan LJ:ssä.
Mun profiilissa jotain kuvia ajomaastoista. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Safari letkat kootaan vähän siihen tyyliin että olisi saman tasoisia autoja samassa letkassa, niin että ei tarvitse käyt5töautolla lähteä kaistapäisten rymyttäjien (kuten minun) kanssa samalle reitille. Ja tämä ajoalue on siitä hyvä että polkuja on paljon ja jos joku maaston kohta ei miellytä niin sen pääsee aina kiertämään.
Ratin ja penkin välistähän se aina loppujen lopuksi on kiinni. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jaa, kelikin näyttää suosivan...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| NORT Kinkunsulattelusafari Tapaninpäivänä 26.12 Pori Kiimakallio | murkula_ | Tapahtumat | 17 | 27.12.2012 04:43 |
| Nort Ajopäivä 10.11 Lyttylä | murkula_ | Tapahtumat | 12 | 10.11.2012 09:24 |
| Nort ajopäivä Pori 13.10 | murkula_ | Tapahtumat | 7 | 13.10.2012 07:49 |
| NORT Ajopäivä Lyttylä 30.6 | murkula_ | Tapahtumat | 6 | 01.07.2012 09:42 |
| OT: M/V Renault Laguna Break 2.0 RT | P.S-77 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.12.2006 22:18 |