Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.04.2013, 08:30
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

kaitsit pitkästä aikaa tarvii lähtee kattomaan

__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.04.2013, 11:53
maantila:n Avatar
maantila maantila ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.08.11
Sijainti: LAITILA,suomi
Viestit: 76
Perusasetus

Laitilasta 3-4 autoa tulossa...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.04.2013, 18:12
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Viestit: 678
Perusasetus

Juu, mekin tullaan ainakin wanhalla wihreellä... Valkoistakin tekis kyllä mieli hiukan kiusata... Katotaas ny mitä viikonloppu tuo tullessaan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.04.2013, 20:48
Patrol85:n Avatar
Patrol85 Patrol85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.03.10
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 66
Perusasetus

Minkä lainen safari maaston suhteen olis tiedossa??
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.04.2013, 21:05
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 982
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patrol85 Näytä viesti
Minkä lainen safari maaston suhteen olis tiedossa??
Safarilenkki kiertää metsässä jossa kiviä ja kantoja luonnollisesti. Jonkinlainen pohjapanssari olis hyvä ehkä olla, mutta ei mullakaan ollut aikoinaan LJ:ssä.
Mun profiilissa jotain kuvia ajomaastoista.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.04.2013, 13:10
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Viestit: 678
Perusasetus

Safari letkat kootaan vähän siihen tyyliin että olisi saman tasoisia autoja samassa letkassa, niin että ei tarvitse käyt5töautolla lähteä kaistapäisten rymyttäjien (kuten minun) kanssa samalle reitille. Ja tämä ajoalue on siitä hyvä että polkuja on paljon ja jos joku maaston kohta ei miellytä niin sen pääsee aina kiertämään.

Ratin ja penkin välistähän se aina loppujen lopuksi on kiinni.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.04.2013, 07:54
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 982
Perusasetus

Jaa, kelikin näyttää suosivan...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
NORT Kinkunsulattelusafari Tapaninpäivänä 26.12 Pori Kiimakallio murkula_ Tapahtumat 17 27.12.2012 04:43
Nort Ajopäivä 10.11 Lyttylä murkula_ Tapahtumat 12 10.11.2012 09:24
Nort ajopäivä Pori 13.10 murkula_ Tapahtumat 7 13.10.2012 07:49
NORT Ajopäivä Lyttylä 30.6 murkula_ Tapahtumat 6 01.07.2012 09:42
OT: M/V Renault Laguna Break 2.0 RT P.S-77 O/M/V Ajoneuvot 0 09.12.2006 22:18


Sivu luotu: 19:34 (GMT +2).