![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei kun tää kallistuma oli jo tiedossa entisestään, prikkoja ei ole eli mistä lie johtuu ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos siellä tukivarren alla ei shimmejä ole, niin säätövarathan on silloin negatiiviseen päin loppuun käytetty. Olisko muinoin kipiää ottanut renkaan alareunaan? Jonkun verran se ohjausta haittaa melkein 2 asteen heitto cambereissa puolelleen, etenkin nopeissa käännöksissä voi hyvällä pidolla käyttäytyä äkkinäisesti. Onneksi ei kingi mikään asvalttiohjus, ettei se sikäli... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mistä sen tietää mikä kolariraato tämäkin alunperin on ?
![]() Meinaat että tällaisella uskaltais kanttailla yli 20 km/h vauhdista ? ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo, pallorenkaat vielä lokaria ja raidetankoa hinkkaamassa. Kääntele siinä sitte!
Alemman tieverkon kestopäällysteellä kun työntää sorkka lattiassa sokeeseen mutkaan, joka sattuu vielä loppupäästään sopivasti kiristymään, voi olla havaittavissa pientä levottomuutta... Mutta ei me sellaista. Eihän? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Edelleen ei raportoitavaa senku ajelee ja vaihtelee öljyjä.. No lootaan pitäs kai kohta vaihella kans ku alkaa 40tkm lähentyä öljyillä..
Anoppilassa oli matonpesupaikka pihalla niin luirautin pesurilla tuonkin (kerran vuoteen voi pestä ? ) ![]() Alkaa olla niin antioffivehe varsinkin ny noilla maantiemallin kesärenkailla että oikee hävettää ![]() Projektityhjiökin olis.. 500~1000 offiprojektia tässä katellu niinku joutoaikaa muka olis ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
mullahan ois sulle rojektiksi tuo kutoskingi!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
No perkele.. Pitää joulukuussa kulkee pari viikkoa Oulussa Koulussa ja tammikuussa pitäs leimata ja mahto leimasetä kirjotella etujarrulaikoista jottain.. Sillon vuos sitten
![]() Mitähän se höpötti kun levyt oli 15mm paksut ja uus jotain 24mm tms.. Ihan hyvin oli vielä laikassa pintoja jälellä ![]() No enivei, käjet vassuun ja hommiin ![]() ![]() ![]() Koskaan en oo ennen retkukeulaan vaihtanu levyjä vaan eipä tuo mikään kummonen homma ollu kun sai sen kuuluisan ekan kerran purettua, piti osat laitella laudan päälle siististi että saa hilut nippuunkin vielä ![]() ![]() ![]() Huomiseks saapi paloja joten vaihellaan vaikka öljyt ja suti vielä iltasella (tallistereoilla parasta enenniä, tervetuloa käymään = seuraa basson jytkettä perille ![]() Viimeksi muokannut Lerssinen : 29.11.2013 16:28 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kutoskäpistä laskin kolme litraa laihaa j-nestettä pois ja tilalle raakaa.. Vaatii vähän kikkailua kun koko jäähdytysjärjestelmä on melko viritelmä
![]() No sittenhän piti käydä vispaamassa nesteet sekaisin kone kuumana ![]() https://www.youtube.com/watch?v=i_WjPKXPQLM Mahtava moottori tuollaiseen vaikka syöttö onkin pienellä.. Mitähän tästä oikeasti alkais tekemään vai tekiskö mitään ? Kytkin taitaa olla melko lopandeeri ku auto alkaa täristä kun painaa kytkintä sekä ottaa toooosi alhaalla ensin mutta lähtee liikkeelle vasta ylhäällä, ei ny äkkiä luista kuitenkaan ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Mistäspäin tuo kutoskingi on? Tai onko tietoa historiasta mitään.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Värit telattu alaosaan, just hyvä tuli
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Lissää kuvia!!!!
![]()
__________________
DADDY´S TOY |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Mitä noiden lokasuojien istuvuuteen tulee, niin ei ne Nissaninkaan ihan sovittamist mee siististi paikalleen. Paikallien kolari korjari tuumas kerran et sama vaik ois merkkiliikkeest haettu, niin saa aina vähän säätää ja kääntää...
Mis levikkeiden tiiivistenauhat on ku ei kuvissa näy? |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Lähes nipussa, otin laitteen ulos ja puhaltelin paineilmalla pölyt poies..
![]() ![]() ![]() Nysse näyttää ihan homolta, pitäs nostaa ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
hiano kinkku kaappi.korotusta ja isompaa rengasta
![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Noi on "31 ni ei oo vara isontaa ainakaan laillisesti
![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Muutoskatsastus suoritettu Järvenpäässä 29.8 1995..
"ajoneuvoon vaihdettu entisen 2.38L bensiinimoottorin tilalle 2.825L Nissan RD28 vapaastihengittävä dieselmoottori sekä käynnistin ja laturi" Samalla otettu vaihtoehtoiset renkaat 31" 10.5" 15" tai 265/75/15 15% vaihdettuja osia.. |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Joo ei muuten mutta liikku vaan ammattikouluaikaan tuossa ähtärissä tuommonen samanmoinen. Värkkäsin vaan että onkohan sama, sopis olemaanki.
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
Ähtärissä edelleen tarjolla tuo... Ja keulassa pusu, että ei oo siis sama.
|
#19
|
||||
|
||||
![]()
Niin joo, täähän on hävitellu koko talven pikkuhiljaa nestettä enkä ole oikein ollu selvillä mihin se on kadonnu mutta yks aamu ku oli kiree pakkanen huomasin että se syylärin alla oleva palkki oli tummempi kuin muu rauta.. Kokeilu ja perkele sehä oli glykolia
![]() No minähän kipasin paikalliseen varaosiin että uutta putkeen nii meinasin pyllähtää perseelleni kun kuulin hinnan.. kaatokaupalla sulle 300€ ![]() ![]() En ottanu ku nikotutti niin perkeleesti, menin nettiin ja motonetissä olis ollu tarvikesyyläri 220€ ja se olis pitäny hakea siihen vielä oulusta tai maksaa parikymppiä postia.. No niin paljon kuin tykkäisinkin tukea paikallista niin työttömän manit on tiukilla joten maagiseen ebayhyn kirjoittelemaan D21 radiator ja mitävattua.. 99 €urolla sais kotiin tuotuna saman muovipäätyisen kuin motonetissä ![]() Tänään postitäti soitteli että ookko kotona ku olis paketti ja olenhan minä.. ½ tuntia myöhemmin se oli paikoillaan.. Maltoin sentään vertailukuvan ottaa kun sain vaihdettua tuon tuulenohjausmuovin, sekin passasi heittämällä paikalleen.. ![]() Passasi nakkaamalla paikolleen vaikka vähän arvelutti ensalkuun ![]() ![]() ![]() Niin se "uusvanha huippuhyvä".. Olis kai pitäny tutkia sitäkin tarkemmin ku nakkas paikolleen ![]() ![]() Mutta siis niin.. Hinnoista 300 / 220 + posti / 99 kotiin ei ole vaikea valita.. Outo tämä maailma ![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Jaa ei se oo enää kingejä vaan kingi ja akvaario.. vai oliko se terraario
![]() ![]() Antioffi lähenee uhkaavasti ![]() Siis menee se sen verran kuin kiskot antaa myöten mutta vielä pitäs mennä yksi naksu että olis mukava mutta eiköhän siihen jotain keksi.. Viimeksi muokannut Lerssinen : 14.01.2017 23:12 |
#21
|
||||
|
||||
![]()
Onko kukaan muuten poistanu/tulpannu nuita egr saastevehkeitä tommosesta ? Näkyy olevan jos jonkunlaista alipainekelloa ja venttiiliä kera letkujen ja karstaa tihkuva imusarja
![]() Koitin ulkomaan sivuja katella mutta näyttää olevan suurin osa ihan erilaisia konehuoneenkuvia ku mulla, täähän on 2004. |
#22
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-05 kingkäpistä tulppasin egr:n parivuotta sitten, nyt sit poistin koko härvelin katsastuksen jälkeen(tilanahtaus).Katalysaattorikin on vapaasti hengittävää mallia.. Savutus arvot 0.33 |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Aika helppo toteuttaa tuo tukkiminen.. egr irti pakosarjasta, sit ota tiiviste pois välistä ja tee samanlainen umpilätkä vaik puukkosahan terästä. Ainakaa omassa ei syttyny mitään ylimääräisiä valoja kojetauluun.. Ei syttyny vaik oli piuhat irti.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |