![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Piti vaihtaa kuskin etukumi taakse ja päinvastoin kun meni ihan "rapuille" koko kumi reunasta nyt ku ajellu enempi sulalla asvaltilla ![]() ![]() Ei löytyny edes väljää mainittavasti että sai hommelit tehtyä, auraukset oli kyllä ihan miten sattuu ja kuskin eturengas on kallellaan mutta silleppä ei voi mitään ja kallistuma on vieläpä positiivinen eli prikkakonsti ei auta ![]() ![]() No, nyt ainakin ohjaus muuttui mutten tiiä onko se parempi vai huonompi ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eikö saaneet shimmejä kiskotuksi pois vai säätövarat lopussa vai mikäpä tällä kertaa oli syy? Positiivinen camber ei tarkoita sitä, etteikö sille voisi mitään tehdä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei kun tää kallistuma oli jo tiedossa entisestään, prikkoja ei ole eli mistä lie johtuu
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos siellä tukivarren alla ei shimmejä ole, niin säätövarathan on silloin negatiiviseen päin loppuun käytetty. Olisko muinoin kipiää ottanut renkaan alareunaan? Jonkun verran se ohjausta haittaa melkein 2 asteen heitto cambereissa puolelleen, etenkin nopeissa käännöksissä voi hyvällä pidolla käyttäytyä äkkinäisesti. Onneksi ei kingi mikään asvalttiohjus, ettei se sikäli... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mistä sen tietää mikä kolariraato tämäkin alunperin on ?
![]() Meinaat että tällaisella uskaltais kanttailla yli 20 km/h vauhdista ? ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joo, pallorenkaat vielä lokaria ja raidetankoa hinkkaamassa. Kääntele siinä sitte!
Alemman tieverkon kestopäällysteellä kun työntää sorkka lattiassa sokeeseen mutkaan, joka sattuu vielä loppupäästään sopivasti kiristymään, voi olla havaittavissa pientä levottomuutta... Mutta ei me sellaista. Eihän? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Edelleen ei raportoitavaa senku ajelee ja vaihtelee öljyjä.. No lootaan pitäs kai kohta vaihella kans ku alkaa 40tkm lähentyä öljyillä..
Anoppilassa oli matonpesupaikka pihalla niin luirautin pesurilla tuonkin (kerran vuoteen voi pestä ? ) ![]() Alkaa olla niin antioffivehe varsinkin ny noilla maantiemallin kesärenkailla että oikee hävettää ![]() Projektityhjiökin olis.. 500~1000 offiprojektia tässä katellu niinku joutoaikaa muka olis ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kutoskäpistä laskin kolme litraa laihaa j-nestettä pois ja tilalle raakaa.. Vaatii vähän kikkailua kun koko jäähdytysjärjestelmä on melko viritelmä
![]() No sittenhän piti käydä vispaamassa nesteet sekaisin kone kuumana ![]() https://www.youtube.com/watch?v=i_WjPKXPQLM Mahtava moottori tuollaiseen vaikka syöttö onkin pienellä.. Mitähän tästä oikeasti alkais tekemään vai tekiskö mitään ? Kytkin taitaa olla melko lopandeeri ku auto alkaa täristä kun painaa kytkintä sekä ottaa toooosi alhaalla ensin mutta lähtee liikkeelle vasta ylhäällä, ei ny äkkiä luista kuitenkaan ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Mistäspäin tuo kutoskingi on? Tai onko tietoa historiasta mitään.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Värit telattu alaosaan, just hyvä tuli
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Lähes nipussa, otin laitteen ulos ja puhaltelin paineilmalla pölyt poies..
![]() ![]() ![]() Nysse näyttää ihan homolta, pitäs nostaa ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Muutoskatsastus suoritettu Järvenpäässä 29.8 1995..
"ajoneuvoon vaihdettu entisen 2.38L bensiinimoottorin tilalle 2.825L Nissan RD28 vapaastihengittävä dieselmoottori sekä käynnistin ja laturi" Samalla otettu vaihtoehtoiset renkaat 31" 10.5" 15" tai 265/75/15 15% vaihdettuja osia.. |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Joo ei muuten mutta liikku vaan ammattikouluaikaan tuossa ähtärissä tuommonen samanmoinen. Värkkäsin vaan että onkohan sama, sopis olemaanki.
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Jaa ei se oo enää kingejä vaan kingi ja akvaario.. vai oliko se terraario
![]() ![]() Antioffi lähenee uhkaavasti ![]() Siis menee se sen verran kuin kiskot antaa myöten mutta vielä pitäs mennä yksi naksu että olis mukava mutta eiköhän siihen jotain keksi.. Viimeksi muokannut Lerssinen : 14.01.2017 23:12 |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Onko kukaan muuten poistanu/tulpannu nuita egr saastevehkeitä tommosesta ? Näkyy olevan jos jonkunlaista alipainekelloa ja venttiiliä kera letkujen ja karstaa tihkuva imusarja
![]() Koitin ulkomaan sivuja katella mutta näyttää olevan suurin osa ihan erilaisia konehuoneenkuvia ku mulla, täähän on 2004. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |