![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
EDIT. unohtakaa ylempi, nyt vasta tajusin mistä puhuitte, eli tuosta turbon öljylähdöstä. ei siellä ole ainakaan termaria. sieltä ottaa alkuperäinenkin öljynpainemittari tiedot.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Häh ???
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eli kun kirjoittelitte jostain termostaatista tuossa suodattimen jalassa.
Alkuperäisessä turbomallin öljynsuodattimen jalassa on termostaatti joka on painepuolella, aukeaa siinä n.70 asteen tietämissä, jolloin öljy lähtee kiertämään vasta öljynjäähdyttimen kautta. Oletin että mietitte onko sama termostaatti rajoittamassa öljynpaineen kulkua turbolle?? vai EIKÖ? ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juu just niin. Eli ihan oikeillä jäljillä olet.
On jäähyn lähtö ja sitä kautta voidellen saattaa turpoparkaa uhata struuma...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]()
tänään se päivä koitti että mersedesmoottori hyppäs tatsunin keulille.
täytyy sanoa et kohtuu hankalaa on sovitella yksinään tommosta keulille kun talli on niin matala et päälle 10cm jäi vaille et mahtu korin etupalkin yli menemään kojehuoneeseen... nooo vauhtia lisää ja taka pokkerista pyörittäen autoa eteenpäin ja niinhän se mese sujahti jo toiselle puolen palkkia, tosin meinas tulla kokonaan alaskin mut lootan häntä töppäs rintapeltiin ja talja jäi vielä kiinni moottorin etu osaan ![]() asennus olosuhteita ![]() puupalikoita sinnetänne ja hieman räikkäliinaa kaveriks.... moottorinkorvakoita, sattu löytyy tollasta U-profiilia joten semmosta sitten. siellähän se sitten päivystää... vaihdekeppikin sai uuden reijän lattiaan/rintapeltiin, täytyy hieman visioida tulevaa keppiä et miten saa toimimaan, lämppäristäkin piti purkaa jalkatilansuuttimet pois et sai kepin esiin. varmaan keppi sojottaa vanhasta mankan reijästä tai jotain ![]() jos jollain on jouten erillistä kestävää jakolaatikkoa jossa on/saa suht edullisesti, tiuhan välityksen, tuplajakispakettia josta pystyy tekemään erillisen paketin tai lyhyttä päävaihteisto/jakovaihteisto pakettia niin saa tarjota.......... Viimeksi muokannut jv : 03.04.2013 21:21 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mikä laatikko tossa koneen perässä on... Kuuslovinen?
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
om602 koneisen sprintterin viislovinen. 5.05välityksen ykkösellä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.02.2014 21:37 | |
Myydään pätkä gr -92 | lumi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.02.2012 22:45 |
Myyty pätkä gr -91 | vertti | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.08.2010 16:14 |
Myydään Pätkä GR | jakenbj | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 06.05.2010 17:00 |
o:pätkä | O/M/V Muut | 1 | 05.04.2005 09:40 |