![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mä oon tismalleen samaa mieltä, ei asiakasta niinkään harmita odottaminen, jos tietää että kestää niin ja niin kauan jotta tulee... Mutta se ettei tilaukseen reagoida, tai kuluu päiviä ilman vastausta, tuntuu ettei asiakkaasta olla kiinnostuneita, ja menee mielenkiinto äkkiä. Omat vähäiset kokemukset Cros4wd stä myös pelkästään positiivisia +++ !
|
||||
|
||||
![]()
Mää moitin.... mä en saanu omen tarroja kun niitä ei ollu laatikossa...
Mutta OME:n taydellinen puslasarja alustaan ja iskarit tuli pajeroon kuten sovittu joten elämä jatkuu ilman OME:n tarroja hyvillä mielin ![]() Kyllä Sysmäläntiellä jyppilässä hoituu hommat hyvin... |
|
|||
|
|||
![]()
Samalla linjalla mennään, ainut moitittava asia on tosiaan se et tavarat tuli luvattua nopeemmin
![]() Kävi kerran niin et unohti laittaa ennakkomaksuun jonkun osan, soitti pitkän ajan kuluttua perään ja sano et tuli moka. Mie sanoin et voin kyl maksaa seuraavan kerran ku osia tilaan ja muistutinkin viel et laittaa summaan sen osan. Siinä kävi niin et unohtunu osa tuli puoleen hintaan ja muihin lykkäs viel sovittuu isomman alennuksen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä cros4wdn heput hommansa osaa, mä ostin alusta sarjan sieltä, en täydellistä ja jotain pultteja yms muuteltiin erilaisiksi ja sen sellasta. Onnistu kivasti ja sanottiin että 2vko päästä on tavarat sulla ja näin kävi. Eli kympin arvoista toimintaa.
|
||||
|
||||
![]()
Erittäin asiallista palvelua! Sanansa mittaisia kavereita!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cros4wd | Mutis | Chit-Chat | 3 | 26.08.2009 07:38 |
Cros4WD kisa Laukaa | oh | Tapahtumat | 46 | 11.07.2008 14:41 |
UAZ kauppa | ez-boy | Linkit | 1 | 18.08.2006 04:31 |