Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2013, 07:30
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Otahan meille 0-80km/h kiihdytysvideo niin loppuu se jahkailu onko tää hätänen vai ei..
PIttääpä ottaa vitiota vaikka kiihytettäessä toisen auton rinnala niin näättä mitä tapahtuu!

Tällä viikola ehkä pistettään putki tulleen kylestä läpi, mutta mietityttää että eikös autola lopu meno jos pakoputki mennee vetteen, kahlatessa yms..??

snurkkeli tehhään ainakin tällä viikola, lähinnä mallin vuoksi, mutt näkkeepä senki homman

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.04.2013, 08:50
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duck Hunter Näytä viesti
PIttääpä ottaa vitiota vaikka kiihytettäessä toisen auton rinnala niin näättä mitä tapahtuu!

Tällä viikola ehkä pistettään putki tulleen kylestä läpi, mutta mietityttää että eikös autola lopu meno jos pakoputki mennee vetteen, kahlatessa yms..??

snurkkeli tehhään ainakin tällä viikola, lähinnä mallin vuoksi, mutt näkkeepä senki homman
Ei ongelmaa niin kauan ku kone käynnissä!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.04.2013, 15:14
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

http://www.youtube.com/watch?v=qr8eEWyKQHM

Snorkkeli on kyllä syytä olla, vesi ei paljoa jousta männän päällä..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.04.2013, 22:26
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Hiljasta on ollu tämän kanssa, kun ei tuota aikaa liiemmälti tunnu olevan kaiken maailman jurinoita ja tärinöitä alkanu kuulummaan, ehotelkaas mitä näistä palleroista olis syytä tarkistaa/vaihtaa?? tankki pitäs tutkia, mutta veikkaan että vuotaa vain siitä ropusta. Tännään tuli lyötyä takasivulasi paskaksi, kun oli avvaimet jääny lukkoon ainaki ilmastointi pellaa hyvin minkä näköstä jäähytinnestettä suosittelisitta??
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.04.2013, 04:23
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duck Hunter Näytä viesti
Hiljasta on ollu tämän kanssa, kun ei tuota aikaa liiemmälti tunnu olevan kaiken maailman jurinoita ja tärinöitä alkanu kuulummaan, ehotelkaas mitä näistä palleroista olis syytä tarkistaa/vaihtaa?? tankki pitäs tutkia, mutta veikkaan että vuotaa vain siitä ropusta. Tännään tuli lyötyä takasivulasi paskaksi, kun oli avvaimet jääny lukkoon ainaki ilmastointi pellaa hyvin minkä näköstä jäähytinnestettä suosittelisitta??
No jäähdytin neste on ainakin vihreää. Ja kyllähän karkeat renkaat pitää ääntä kun asvaltilla ajelee jos sitä meinasit ? tarkenna vähän mistä jurinat ehkä voi kuulua ja millaisissa tilanteissa tulee jarruttaessa kiihdyttäessa tasakaasulla vaikko esim moottorijarrutuksessa ?
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.04.2013, 06:52
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Kemppiperä varmasti juristaa kuivalla asfaltilla.
Laatikoiden ja perien öljyt ois ihan hyvä vaihtaa/laittaa, tuppaa jakolaatikko olemaan melko kuiva monessa autossa.. Laatikkoon mobil vs200, jakikseen joku halpa gl4, ei sen väliä kunhan on märkää, periin sama tavara kun kerran on kemppi ja avoin perä. Kardaanit ja muut nipat kannattaa rasvailla ja kokeilla samalla onko väljyyttä.
Jäähdytinneste mallia kilohinnaltaan halvin, suosittelen toki ominaispainomittausta nesteen sekoittamisen jälkeen että on sopivan tanakkaa tavaraa talvikäyttöönkin. Pönttöjen sekoitussuhteisiin kun ei oo aina luottamista.

Se on muuten kumma miksi pitää mennä sivulasista ineen, tuulilasi kun on monesti vaihdon tarpeessa, halvin ja helpoin vaihtaa. Tässähän toki saa liukuikkunan vaihettua vaikka pleksiin, mutta monesti vaan henkilöautoihinki mennään takasivuikkunasta ja sitten taivastellaan kun maksaa paljon korjata.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.04.2013, 08:09
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis Oli se pleksitys ollu jo aiemmin mielessä, niin valittin sivuikkunan, vaikka tuulilasikin on kyllä vaihdon tarpeessa, mutta sivulasin vaihto ei ole niin akuutti kuin jos olisi näyttäny kyynärpäätä tuulilassiin

Noo semmosta vihriän väristä mie käytin galantisaki No kemppilukko jyristää kun hiljasessa vauhissa kääntelee asfaltilla, yrittää toinen rengas väkisin sutia Eikä jurinat johdu renkaista ( tässä on yllättävän pienet rengasäänet tai mulla huono kuulo) kääntäessä hiljasessa vauhdissa, joku vingahtellee, samoin kuin kiihdytettäessä. Toinen ääni kuuluu n. kuskin jakkaran alta, että onko se sitten joku kartaanin ristikko tai vastaava??

Hiljuuksin edettään ja katottaan ja kuulostellaan mitä alkaa hajoaan
On se muuten oikea tilaihme tuo Pajero, pelkääjän puolen penkilä istu yhtä aikaa kolme yli 175 senttistä tyttöä eivä kuulema halunneet sikaosastolle
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.04.2013, 05:52
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duck Hunter Näytä viesti
tankki pitäs tutkia, mutta veikkaan että vuotaa vain siitä ropusta.
Ei siihen tarvi kuin paluulinjan märäntymisen poikki ja silleen että vuotaa löpöt paineellisena mäelle, niin johan kakkua kuluu.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.04.2013, 07:02
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Ei siihen tarvi kuin paluulinjan märäntymisen poikki ja silleen että vuotaa löpöt paineellisena mäelle, niin johan kakkua kuluu.
mullaki meni pajerossa pelkästään tallissa käyttäessä talven aikana useempi kymmenen litraa sitten vasta huomasin että mätiny putki poikki
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.04.2013, 07:04
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Ei siihen tarvi kuin paluulinjan märäntymisen poikki ja silleen että vuotaa löpöt paineellisena mäelle, niin johan kakkua kuluu.
No perhana, miks tässä maailmasa ei ole aikaa??!! että pääsis kunnola ropeltammaan tuon kanssa
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.04.2013, 10:16
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Ei siihen tarvi kuin paluulinjan märäntymisen poikki ja silleen että vuotaa löpöt paineellisena mäelle, niin johan kakkua kuluu.
Ja tämän lisäksi nuo tankit ruostuu siitä keski saumasta josta tulevat kiinni, omakin vuoti siitä,ja tankin lähtöjen laippa on kiinni ruuveilla,eli kannattaa ja aloittaa nyt ruosteenirroitusaineen suihkuttelu sinne,jos mielii niitä kesällä aukoa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 12.04.2013, 18:03
Bazeeba Bazeeba ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.12
Sijainti: Soini
Viestit: 280
Thumbs up

annitroll


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Ja tämän lisäksi nuo tankit ruostuu siitä keski saumasta josta tulevat kiinni, omakin vuoti siitä,ja tankin lähtöjen laippa on kiinni ruuveilla,eli kannattaa ja aloittaa nyt ruosteenirroitusaineen suihkuttelu sinne,jos mielii niitä kesällä aukoa.
Aika hyvän olonen konsti oli nuihin pultteihin rätti päälle ja kastelee sen annitrolilla ja pitää märkänä vuorokauden verran. Välillä pyyhkii teräsharjalla irtonaiset pois.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 12.04.2013, 18:45
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Ja tämän lisäksi nuo tankit ruostuu siitä keski saumasta josta tulevat kiinni, omakin vuoti siitä,ja tankin lähtöjen laippa on kiinni ruuveilla,eli kannattaa ja aloittaa nyt ruosteenirroitusaineen suihkuttelu sinne,jos mielii niitä kesällä aukoa.
Hmm, ei mulla vaan mitään ruuveja ollu, pelkkä kierrettävä lukituslaippa. Tosin märännys oli tehny tehtävänsä hyvin joten ruuvit on voinu vaikka kadota jonnekin.

edit:

Eiku joojoo, onkos pätkässä ruuveilla se laippa..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.

Viimeksi muokannut JJ90 : 12.04.2013 18:46 Perustelu: tyhymä ku oon.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mitsubishi, pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td _kauppinen_ O/M/V Ajoneuvot 8 21.12.2012 20:02
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5Td vm-88 jphyvarinen O/M/V Ajoneuvot 0 21.09.2012 08:03
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5TD PÄTKÄ -86, Tervossa Aapor O/M/V Ajoneuvot 0 24.07.2012 16:42
Myydään mitsubishi pajero -88? 2.5TD 450E tapsa4x4 O/M/V Ajoneuvot 4 22.09.2011 22:01
Myydään Mitsubishi pajero -88 2,5TD awd O/M/V Ajoneuvot 1 10.12.2010 09:47


Sivu luotu: 23:48 (GMT +2).