![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä olen tänään käynyt perheen ja tuttavapariskunnan kanssa metsässä grillaamassa makkarat. Hienosti koko 8 hengen porukka pääsi metsään suzukilla No joo, kaikki eivät olleet autossa sisällä, vaan ahkioissa joita vedin autolla perässä![]() Ajattelin aloittaa tallin siivousta. Kyllä mä vaan ihmettelen kun JOKU aina sekoittaa tallin Helkkari kun sen tyypin sais kiinni itseteossa![]()
|
||||
|
||||
|
Nyt kun on jonkin verran tullut ajeltua, niin aina keksii parannettavia asioita
Nelivedon vapauttimen keppi oli vähän huonossa paikassa, kun sen sai aina penkkien välistä kaivaa ja etsiä. Mä tein siihen tuollaisen jatkovarren![]() Tuolta se näyttää apukuskin penkin kanssa Laitoin myös tarrat oven sisäpuolelle![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
Asia settiä jälleen kerran!
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
aina se vaan paranee.
|
||||
|
||||
Vuoden 2012 maasturiprojekti
Tämä tulee nyt pikku viiveellä, koska on ollut kaikkea pientä puuhaa itsellä ja edellisen vuoden voittajalla
![]() Kiitos kaikille äänestäneille ja hyvää alkavaa kevättä kaikille omien rakenteluprojektien parissa Olkoon rauta suotuisa taipumaan maastoautoilua edistävään muotoon, myös vuonna 2013 ja kestäköön murrokset äärimmilleen piiskattuja koneita ![]() ![]() -Teme
|
||||
|
||||
|
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |