![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vinkkejä käsijarrun säätöön.oikealle puolelle vaihdettu uusi vaijeri, vasemmalla vanha.Mutta kiristykset tapissa eikä taida kunnolla pitää.Onko muuta säätöä kun siinä linkussa? Jossei muu auta niin pitää tehdä holkit että saa lisää kiristystä. Onko käsijarrukepin päässä mitään säätöä?Keppi tulee koko matkan "ylös".
__________________
-MMC- |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse viime syksynä yhteen säädin käppärin kilven läpi... Ja seuraavana päivänä hain konttorilta uudet paperit ja kilvetkin siihen ku entiset kilvet oli viety -07 pois ja tehtiin mulle paperit uudet ihan, kun tullut kilvettömänä ja yhdeltä väliomistajalta vielä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
onko jotain erikoista mitä tarvis tietää kun vaihtaa L200:een vaihdelaatikon?
vinkkejä?
__________________
-MMC- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Anakin omaani aikoinaan laitoin automaattiloota öljyt sisälle ja siitä tuli mukavampi hämmennettävä.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Moro.
Tuli ostettua käyttikseksi 2001 vuoden hyndai h1 jossa on mitsun pata. Pientä ongelmaa laitteen kanssa on. Vikavalo syttyy välillä ja veto katoaa totaalisesti. Tämä vissiin korjaantuu kunhan egr:än saan poistettua. Ongelma on että en keksi mistä syöttöjä saadaan lisää. Pumppuna on vastaava joka löytyy linkin takaa http://www.easyautoparts.eu/en/spare...4-42000-elektr Onko kyseistä pumppua mahdollista edes ruuvata vai joutuuko hankkimaan lastun? Kiitokset jo etukäteen vastaajille. |
#8
|
|||
|
|||
![]() normaali ja magnum erot?
Terhvehdys kaikille täältä juuri liittyneeltä foorumilaiselta.
Eli tarkotus on hommata auto joka toimii vetoautona, kauppakassina, työautona(raksa) ja sunnuntai offailussa. nyt näyttäisi siltä että mitsun l200 olisi se oikea vaihtoehto. Muutaman illan googlettelulla en löytänyt n.2000vuosimallia olevista magnum vs. normaali l200 malleista muuta eroa kuin perän kytkettävän lukon. magnum malleista pyydetään järjestään n.1000-2000€ enemmän joten kai näissä muutakin eroa on? ARB paineilma lukothan maksava sen n.1k€ joten tuolla parilla tonnillaa saa jo molemmat perät lukoille. auttakaas nyt aloittelijaa ojassa onko näissä muutakin merkitsevää eroa ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Täällä vastaava haku. Auto L200 -02 ja tuo pumppu sähkö-ohjattu Zexel. Googlaamalla löytyi jotain epäselvästi englanniksi mutta vähän on tietoa eikä oikein valmiita piristyspurkkejakaan näytä olevan tajolla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -91 | veikkaaja | Maasturiprojektit | 8 | 28.01.2012 14:47 |
Mitsubishi L200 | Jeepp | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.03.2011 10:05 |
Myydään Mitsubishi L200 | JP80 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.09.2010 11:45 |
M:Mitsubishi L200 -04 4wd | isuzubj | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2007 16:38 |