Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.03.2013, 14:07
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Huomenna lauvantaina vois men gäristää muutamat kyrsät. Ideoita aikataulusta? Mää tuun pikkuneidin kanssa hiluskilla.

__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.03.2013, 16:09
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Huomenna lauvantaina vois men gäristää muutamat kyrsät. Ideoita aikataulusta? Mää tuun pikkuneidin kanssa hiluskilla.
Muuten kyllä mutta on se Hämeenlinnan kokoontuminen huomenna. Reiman ja Jyrkin kanssa mennään. Lähdekkös mukaan sinne?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.03.2013, 17:49
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirP Näytä viesti
Muuten kyllä mutta on se Hämeenlinnan kokoontuminen huomenna. Reiman ja Jyrkin kanssa mennään. Lähdekkös mukaan sinne?
Mää ole vähä niinku lastevahtina. Ei kykene. Mut tehkää meil erukkai päätöksei.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.03.2013, 18:06
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Mää pääsen vast 11 jälkeen mestoille, mut hakekaa joku avain tai mennääx n.11.32.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.03.2013, 18:34
jykä jykä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.01.10
Sijainti: raisio
Viestit: 245
Perusasetus

mä voin hakea avaimen koitetaan tähdätä klo 11,02 portille
__________________
eipä se ennekään ole onnistunut
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.03.2013, 21:29
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

meitin perhe on tulos rillaa ja hiukka pöristelemään
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.04.2013, 15:38
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Oliskos sunnuntaina grillailumeininkiä? Mää meen ainaskin kärventelemään pari kyrsää kodalle ja oliskos klo 11.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.03.2013, 16:40
jykä jykä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.01.10
Sijainti: raisio
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Huomenna lauvantaina vois men gäristää muutamat kyrsät. Ideoita aikataulusta? Mää tuun pikkuneidin kanssa hiluskilla.
kylhän sitä vois lähtevä kyrsät käristää mikäs aikatalu klo11 ?????
__________________
eipä se ennekään ole onnistunut
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offroad: Oriveden seutu milsim Tapahtumat 50 05.04.2016 22:06
Salon seutu&ympäristö vexxi Tapahtumat 992 23.08.2012 06:15
Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta pee Chit-Chat 0 27.11.2008 21:27
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai rairai Tapahtumat 3 08.08.2006 15:25
Porin seutu? Ahis Tekniikka & Jutustelu 6 24.11.2005 21:02


Sivu luotu: 16:47 (GMT +2).