![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Oon antanu itteni ymmärtää tuosta tekun penkistä, että ne ei enää suostu oikein ottamaan sinne penkkiin ketään "yksityisiä". Penkittävät vaan omia projektejaan ja kilpa-autoja.
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Miksi se ahtopaine pitäis olla penkin piirtämä ja koko matkalla? Semmoista ohjetta kun ei ole virallisesti olemassa, moottoripyörien muutosohjeessa http://www.trafi.fi/filebank/a/13251...ttamisesta.pdf on kerrottu "Ahdetun moottorin tehonmittaustodistuksessa
tulee ilmetä ahtopaine suurimman tehon pyörimisnopeudella sekä suurin ahtopaine.", mutta auton vastaavissa ei tuota vähääkään. Muistan lukeneeni jotain Trafin tiedotetta, missä asiaa puitiin, mutta sitä ei enää mistään löydy. Eikä siinäkään yhtenäistä käyrää penkin piirtämänä edellytetty. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jokainen konttori josta oon kysyny on vaatinu ahtopaineen käyränä
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Suuri kiitos Matille TAAS KERRAN!
![]() Soitin just puolet halvempaan paikkaan ja kyselin että miksi pitää olla se ahtopaine käyränä, että trafilta ei ilmeisesti kuitenkaan semmosta ohjetta anneta. Niin rupes kelpaamaan penkkifirman käsin merkkaama lappu! Nyt voin käydä halvemmassa puljussa penkissäki
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Eli taas on virkamiehet päteny muistin varassa
Onneks täällä ihmiset tietää
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kyllä mullakin kelpasi käsin merkattu ahtopaine kun kävin patrollin muutoskatsastamassa oulussa, oritkarissa oli se penkki silloin mutta nykyäänhan se on muhoksella.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Mutta onneksi selves, säästää taas ainaki yhen satasen
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Joo pelkkä penkki,muttei pätevää säätäjää.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Perkele ku ollu sairaana niin ei voi tehä mittää.. Ei tuo makaaminen oo tehty mulle, oli pakko tehä jotain! Pystytin siis vierashuoneeseen vinssille rappauspaikan, eikä emäntä ees suuttunu
![]() Tää nyt taitaa olla sitä vakio varastorasvaa jota näissä on sisällä? Warniin mää oon aina ruukannu survoa tota crc:n vassua mutta pitää kattoa mitä kuraa mää tähän keksin. ![]() Hiiletkään ei oo vielä pahat ![]() Marko! Oliko tämä nyt se ruuvvi mistä puhuit sillon kesällä, en keksiny mitään muutakaan mitä voisit tarkottaa Eli jos tuo irtoo, katoo veto? En tosiaan tutkinu vielä sen enempää, pitää saada osat ekaksi pestyä.![]() Kaveri aiko pesasta jollaki ultraääni tjsp vehkeellä nämä muutaman päivän päästä. Eli saa emäntä nauttia kämppään tulvivasta vassun hajusta, joka muistuttaa pikkusen intistä tuttua varastorasvaa
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ruuvi löysää ja akseli pakittaa laipasta irti, osa nro 12 pyörii tyhjää... ja veto pois. Se pitäs näkyä tuon osan nro 12 läpi kun katot rummun sisään moottorin päästä. |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Aa joo tuo! Jonku näkönen lukkosokkaki siinnä näytti olevan paikollaan! Edit. kävin purkaan vähän lisää. Eli tuo on lukkosokilla kasassa. Ei oo mitään pultteja, oisko sitten erilaiset sisuskalut ku sulla ?
Viimeksi muokannut Dectane : 29.03.2013 19:52 |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Pystyykö joku olemaan niin kiltti ja ihana että kertoo mitä tämmösen pajeron päävaihteiston välitykset on ?
Google ei mulle kerro, tai mää en tiiä miten sitä käytetään
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Eikö löydy ohjekirjasta? Mulla ainaki on. Nopeen puolen välitykset pitäs olla samat ku mullaki on toi canter pohjanen aski. Voin laitella illemmalla jos kukaan muu ei ennen kerkee.
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Tästä ku valkkaat
http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua...ee8914/22B.pdf eikös tuo sunki ollu ´93? silloin se olis V5MT1-3BGxx ja välitykset löytyy sivulta 23... |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Eli siis jos mää nyt oikeen tulkitsin niin..
1: 3.918 2: 2.261 3: 1.395 4: 1 5: 0.829 ja pakki: 3.925 ja jakiksen hias välitys 1.925 Eli kokonaivälitykseksi tulee sitte vissii niinku 39.8
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
No joo, näyttäis olevan laatikon välitykset tuossa "oikein", peristä en osaa sanoa enkä kokonaisvälityksestä, mut tää linkki varmaan avaa siihen http://mitsubishilinks.com/fsm/monte...hassisbody.pdf
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
| Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
| Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
| Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |