![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pari purkkia maalia Alpine White (Range Classic:iin), Discon ratti airbagillä ja OBD "mokkula"
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 27.03.2013 00:22 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
240 Volvo
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pikkukasin lohko, kampura, kannet ja nenäkeppi tuli haettua koneistamolta. Mukavia puhtaita osia... niiden hypistely ja kasauksen valmistelu lievitti yövuorojen jälkeistä krapulaa.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Todella ankea paskatauti tuli hankittua jostain, hyvää pääsiäistä sullekki..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tuli tilattua tällainen halpis:
http://ostanetista.net/autovideokame...dellinen-setti Jollakin muistaaksenin oli ollut tällainen. Katotaan tuleeko ja miten kauan toimii ![]() Ei toi ollut kalliskaan jos joku kämmi käy...
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#7
|
||||
|
||||
maksuja lissee...
Eka kerran kosahti Tulliin paketti jenkkilästä, no härnätään tullia lissee ja tilattiin uutta tulemaan... RC-Foffiin Spencer King:iin 2,8" lapikasrenkaat... kohta lentää hiekkaa silmille kun vielä montut sulaa lumesta...
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
SDolmar 100:nen... Sit 76mm reikäterä. Vähän tarverautaa paikalliselta rautavarastolta, että saa coolerille telineen keulaan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nelivedon hankinta | MLempinen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.03.2012 22:16 |
| Mokkulan hankinta | Heguli | Chit-Chat | 24 | 12.08.2011 23:04 |
| käyttöauton hankinta! | nyyberö1 | Chit-Chat | 3 | 19.03.2010 12:19 |
| Rengas hankinta | matilton | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.07.2009 20:03 |
| Veten hankinta | Vuosimallit 1984-1996 | 11 | 05.09.2003 07:28 | |