![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Helkkarin hieno laite! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia!
vielä olis kaikkee pientä näpräystä.. pitääkö tämmöisessä kevyt k-a:ssa olla taustapeili? vai riittääkö pelkät sivupeilit? |
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai se taustapeiliä tarvitse, mun F450 voortti on ainakin vuosia ollut ilman peiliä eikä lavan etuseinässäkään ollut edellisellä omistajalla edes aukkoa mistä katsoa taaksepäin, turkkilevyä katon yläreunaan saakka.
Toi lava on tyylikäs! |
|
||||
|
||||
![]()
Jostain muistan kuulleeni sellasen säännön ainakin pakettiautojen suhteen, jotta jos siitä keskeltä näkee taaksepäin, pitää olla taustapeili, mut jos ei nää, niin sivupeilit riittää. Leimalle suositeltiin imukuppikiinnitteistä tarvikepeiliä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joku voi korjata, jos oon väärässä. Mutta eikös se ole silleen, että jos sivupeilien pinta-ala/näkyvyys on riittävä niin peruutuspeiliä ei tartte?
-MaTTi- vois varmaan antaa tähän kutia pitävän vastauksen?
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Viimeksi muokannut Ewerglade : 27.03.2013 11:55 |
|
||||
|
||||
![]()
Ja nyt se olis leimattu!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kattelin että olit konttorilla kun menin lastaamaaan versolle
|
|
|||
|
|||
![]() Tykkään !Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dodge vaihtoi jo joku aika sitten omistajaa ja jatkaa elämää uudella omistajalla
![]() pikku hiljaa pitäis näpräillä kuntoon toi jo viime keväänä hankittu subbe Viimeksi muokannut tare : 08.11.2016 09:36 |
|
||||
|
||||
![]()
pääs hetkeksi tämänkin kimppuun
ja etulokarin oikaisua tulihan taas treenailtua naputtelua Viimeksi muokannut tare : 08.11.2016 09:35 |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kannattaa Tare käydä Tapsan plantaasilla Kärkölässä, 3 kpl Suburbaneita purettuna niin osia löytyy joka lähtöön. Otat paksun nipun €uroja mukaan ja tuut kattomaan mitä tarviit, samalla varmasti löydät jotain sellaista mitä et edes tiennyt tarvitsevasi
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
siks oon vältelly siellä käymistäkin kun se kuitenkin myy mulle jotain!!
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan dodge | totke1978 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.10.2009 20:59 |
Myydään Dodge Ram van | oke | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.06.2009 23:48 |
Dodge ram | samppa790 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.01.2008 07:06 |
M: Dodge Ram 4x4 | HeikkiH | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.06.2007 19:30 |
M: Dodge Ram | Rytari | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.03.2006 14:49 |