![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() eipä tuo rakentaminen mikään ongelmaole, sais perkule bj kotiin niin pääsis kattelee, muistaakseni kun maalasin kyseisen auton parivuotta sitten olin kattovinani että levyt löytyy edestä. tämä bj on muuten pala offroad historiaa, suomessa ensimäisiä trial kilpureita millä naiset on kilpaillu,jotain 88-95 itse en muista vuosia koska olin aika nuori noissa kisoissa. tietysti nuo papat (pauli /faija) + muut 45+ voi muistaa millon eka talman ja serenan kisat ajettiin
|
|
|||
|
|||
![]()
Uudemmassa BJ:ssä (noin vm 80+) on sama jako kääntövarsissa kuin HJ:ssa.
Osta suosiolla ne tehdaskääntövarret millä saat raidetangon pakkojen päälle. Vakiovarret murtuu kohtuu helpolla jos niitä tasoittelee. Tai ainakin pidä niitä silmällä ja varaosia mukana. Pinjonikulmaa jos käännät BJ:n akselilla yhtään ylöspäin niin kulma karkaa pakkaselle ja on ehana ajettava.
|
|||
|
|||
![]()
kiitos kaikille vastanneilla, myykö lipponen nuita valmiita palikoita ohjaukseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyl varmaa. Ja lipponen on bisnes mies jos ei ole ni tilataan ja, jos ei ole mistä tilata ni teetetään
![]()
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kymysys hydrauliikasta | kami | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.11.2011 12:01 |
pakoputki kymysys | young n dum | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.05.2010 21:53 |
QuickLock-kymysys | Rytö | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 09.03.2009 17:35 |
mersumiehille kymysys. | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.04.2005 13:55 | |
Kymysys BJ:n akseleista | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.10.2004 20:05 |