Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.03.2013, 07:27
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
1,6 on tuos?
Taitaa olla G16B tyypin mosa tuossa, eli ruisku ja 16 venttiiliä. Uskaltaisin väittää, että on ympäripyörivää mallia mutta varma en ole. Tarvii tutkailla....

__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.03.2013, 18:17
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Välillä alkaa hiukka ketuttaan ku aina pitää jotain rempata ku ajaan pitäis lähtee.

No tälläkertaa ei kympin mittaristoon syty öljyn merkkivalo kun virrat on päällä(ennen siis syttynyt ja sammunut kun auton käynnistänyt)polttimo on ehjä ja liitin oli mittariston takana kiinni kunnolla.
Öljynpaine anturistahan menee suoraan johto mittaristoon, eli onko muita vaihtoehtoja kun anturi rikki ja sen takia ei sytytä lamppua..kun laitan anturin johdon maihin niin eikös silloin pitäisi lampun syttyä?

Mitäs pitäis tarkastaa?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 23.03.2013 18:22
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.03.2013, 18:36
AP-1 AP-1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala
Viestit: 136
Thumbs up

Voi olla myös pistokkeen liittimet löysiä mittariston tappeihin. Meidän suikassa ei palanut mitkään valot mittarissa ei ees taustavalot. Räpläsin mittarin johtoja ja paloi vähän aikaa, seuraavan kerran laitoin virrat päälle eikä taas palanut mitään niin otin kaikki johdot irti yks kerrallaan pistokkeesta ja kiristelin pihdeillä niitä vähän lyttyyn. Ne lähteen pistokkeesta irti vaikka klemmarilla kun työntää vastapuolelta semmoseen koloon siinä pistokkeessa. Eli siis voi olla kontaktihäiriötä liittimissä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.03.2013, 18:50
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Anturin johto suoraa maahan ni pitäs syttyä, siitä nakee onko anturi rikki
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.03.2013, 16:14
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Näyttäs siltä että vika oli löysässä mittariston liittimessä, eli liitintä kiristämällä taas toimii.. Kiitokset
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.03.2013, 18:40
ailu-petteri ailu-petteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.01.07
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

Jimnyn mittariston lamppujen vaihto.


Millainen homma on vaihtaa Jimnyn mittariston valot ja olisko jotain kuvaa/ neuvoa miten ne saisi vaihettua helposti?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.03.2013, 10:44
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Kävin konttorilla ja inssi huomas vinssin, eli eiku puntarille ja akselimassat oli 580kg edessä. Eli noin 60kg liikaa vaikka ruiskuttelin pissapojan tyhjäksi ja poistin toisen akun jne.

Sovittiin, että otan vinssin pois ja käyn näyttämässä uudelleen, mutta ei sitä jaksaisi aina ruuvailla pois ja takas.

Onko jollain jotain lappua akselimassojen ylityksestä, jolla tämä ratkeais helpoiten?

Haulla oli mainintaa aurausvarustuksesta, mutta eikö silloin putoa nopeus?
Toinen vaihtoehto oli sj419, mutta se taitaa olla kierrejousilla.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 13 (0 jäsentä and 13 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 08:07 (GMT +2).