![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Taitaa olla G16B tyypin mosa tuossa, eli ruisku ja 16 venttiiliä. Uskaltaisin väittää, että on ympäripyörivää mallia mutta varma en ole. Tarvii tutkailla....
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Välillä alkaa hiukka ketuttaan ku aina pitää jotain rempata ku ajaan pitäis lähtee.
No tälläkertaa ei kympin mittaristoon syty öljyn merkkivalo kun virrat on päällä(ennen siis syttynyt ja sammunut kun auton käynnistänyt)polttimo on ehjä ja liitin oli mittariston takana kiinni kunnolla. Öljynpaine anturistahan menee suoraan johto mittaristoon, eli onko muita vaihtoehtoja kun anturi rikki ja sen takia ei sytytä lamppua..kun laitan anturin johdon maihin niin eikös silloin pitäisi lampun syttyä? Mitäs pitäis tarkastaa?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 23.03.2013 18:22 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Voi olla myös pistokkeen liittimet löysiä mittariston tappeihin. Meidän suikassa ei palanut mitkään valot mittarissa ei ees taustavalot. Räpläsin mittarin johtoja ja paloi vähän aikaa, seuraavan kerran laitoin virrat päälle eikä taas palanut mitään niin otin kaikki johdot irti yks kerrallaan pistokkeesta ja kiristelin pihdeillä niitä vähän lyttyyn. Ne lähteen pistokkeesta irti vaikka klemmarilla kun työntää vastapuolelta semmoseen koloon siinä pistokkeessa. Eli siis voi olla kontaktihäiriötä liittimissä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Anturin johto suoraa maahan ni pitäs syttyä, siitä nakee onko anturi rikki
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Näyttäs siltä että vika oli löysässä mittariston liittimessä, eli liitintä kiristämällä taas toimii.. Kiitokset
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Jimnyn mittariston lamppujen vaihto.
Millainen homma on vaihtaa Jimnyn mittariston valot ja olisko jotain kuvaa/ neuvoa miten ne saisi vaihettua helposti?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kävin konttorilla ja inssi huomas vinssin, eli eiku puntarille ja akselimassat oli 580kg edessä. Eli noin 60kg liikaa vaikka ruiskuttelin pissapojan tyhjäksi ja poistin toisen akun jne.
Sovittiin, että otan vinssin pois ja käyn näyttämässä uudelleen, mutta ei sitä jaksaisi aina ruuvailla pois ja takas. Onko jollain jotain lappua akselimassojen ylityksestä, jolla tämä ratkeais helpoiten? Haulla oli mainintaa aurausvarustuksesta, mutta eikö silloin putoa nopeus? Toinen vaihtoehto oli sj419, mutta se taitaa olla kierrejousilla. |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 13 (0 jäsentä and 13 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |